Nieuws
Fortnite Steady Storm

Fortnite heeft 8,3 miljoen gelijktijdige spelers

Game blijft groeien

Geschreven door Michel Musters op
Fortnite had onlangs zo'n 8,3 miljoen gelijktijdige spelers, zover bekend een nieuw record voor de game.

Dat heeft Sung Chul Park van Epic Games Korea gemeld. De game kwam onlangs uit in Zuid-Korea met een unieke set uitdagingen. De release in dat land heeft ongetwijfeld meegeholpen met de hoeveelheid gelijktijdige spelers.

In februari dit jaar gaf Epic nog aan dat Fortnite op zijn populairst 3,4 miljoen gelijktijdige spelers had. In de loop van dit jaar is het spelersaantal dus drastisch toegenomen. De battle royale-modus van Fortnite zit op dit moment in het zesde seizoen. De game is verkrijgbaar op alle moderne consoles, pc en mobiel.

Dit artikel delen:

Lees meer

Mass Effect-skin beschikbaar in Anthem YouTube-app nu beschikbaar voor Switch
16

Reacties op: Fortnite heeft 8,3 miljoen gelijktijdige spelers

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • -it-

    • 9 november 2018 09:41
    Echt niet normaal hoeveel mensen dit spelen. Wat een goudmijn is dit voor Epic. Nieuwe Unreal please!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 9 november 2018 10:14
    @-it- Die nieuwe unreal is allang beschikbaar. En gratis ook via de epic launcher. Is alleen nog wel in beta of alpha, ik weet niet welke fase t is, maar hij in ieder geval nog niet af.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 9 november 2018 16:25
    @darkmanwls

    Development van Unreal Tournament is zo goed als dood.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr_joystick88

    • 9 november 2018 09:42
    Onbegrijpelijk, ik vind het echt een kut game met irritante scheldende kinderen die denken dat ze jezus zijn

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 9 november 2018 11:44
    @Mr_joystick88
    Dat is inderdaad precies de doelgroep

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Goodmushin

    • 9 november 2018 12:23
    @Sander999

    Onzin :-) gebaseerd op niks.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Goodmushin

    • 9 november 2018 12:19
    @Mr_joystick88

    In je eigen party scheldende kinderen? ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Gjallarhorn045

    • 9 november 2018 14:14
    Blackout is uit veeeel beter

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Goodmushin

    • 9 november 2018 14:47
    @Gjallarhorn045

    Twitch denkt daar anders over :-)
    Ik vind bo ook goed, maar is niet te vergelijken verschil van style en mechanics :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 9 november 2018 16:26
    Vermaak me eigen nog steeds prima met Save the World, al sinds Augustus 2016 toen het nog Closed Alpha was.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JustRaine

    • 9 november 2018 16:31
    Indrukwekkend, zelf ligt mij de game helemaal niet het bouwen is in imo kut, als je een tegenstander hebt die een beetje goed is ben je al snel een paar minuten aan het bouwen totdat je eigen materials of zijn of haar matererials op zijn, misschien ben ik wel fortnite moe..

    Ik kan me wel herkennen in een paar reacties hierboven, ik vind Blackout ook beter maar dat is misschien ook omdat het meer casual is dan PUBG en niet zo kiddy als Fortnite, ben trouwens nog steeds heel impressed hoeveel kijkers blackout dagelijks heeft, het zit niet heel ver achter Fortnite qua kijkersaantallen, en Fortnite is gratis en black ops 4 €60.

    Ook erg blij dat Fortnite nu eindelijk wat competitie heeft met Blackout, want PUBG kon helaas echt niet tippen aan Fortnite.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jurry1984

    • 9 november 2018 18:44
    Topgame voor kinderen en een mechanic die je moet liggen. Niet aan mij besteed, in beta toen iedereen slecht was vond ik het leuk maar toen 13 jarigen kinderen als bezetenen begonnen te bouwen en mij hard afmaakten ben ik ermee gekapt.
    Ik speel lekker Blackout

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Goodmushin

    • 10 november 2018 13:11
    @Jurry1984

    Hahahhahahhahaahahahahahahah
    Ik ben 36 :-) bouw als een baas word vaak genoeg eerste :-) all about key binding en oefenen :-)

    Not to mention that many many pro players toch echt ouder zijn dan 20 :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • battlefield_4

    • 10 november 2018 21:48
    @Goodmushin 36? je reactie laat iets anders zien.

    ps: engels of nederlands, kies er 1.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Oxymorphone

    • 9 november 2018 18:50
    Jeetje, da's veel. Nou komop Epic, we willen nieuwe Unreal (Tournament) zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Clausbmf666

    • 12 november 2018 10:35
    Sinds rdr2 geen daglicht meer gezien. Heb geen tijd voor kiddy games