Focus ontwikkeling inFamous ligt op kwaliteit, niet lengte | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

inFamous zal om kwaliteit gaan, niet om lengte. Dat maakte de creative director bij ontwikkelaar Sucker Punch, Nate Fox, duidelijk in een interview.

"Kijk naar een game als God of War. Het is een geweldig spel, een kla ieker, en het duurt maar zeven uur. Grand Theft Auto is dertig uur lang en mensen wilden nog meer. Dat zegt veel over hoe goed een spel is."

Nate vervolgt: "Het gaat volgens mij over kwaliteit, niet over lengte. Beide games die ik net noemde vind ik geweldig, dus ik hoop dat ontwikkelaars nooit proberen een lang spel te maken, maar proberen zoveel mogelijk plezier op een disc te krijgen."

Volgens Nate komt er nog genoeg downloadable content voodat inFamous volgend jaar in de winkels ligt. Hij zou wel eens trailers en een demo kunnen bedoelen. Ook zal de game, die exclusief op de PlayStation 3 uit zal komen, trophies bevatten.

Sucker Punch heeft op de PlayStation 2 de Sly Raccoon-reeks gemaakt. inFamous zal gaan over een normale man die plotseling superkrachten krijgt en hiermee onder andere bliksem kan schieten en als Spiderman rond kan slingeren.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou