Nieuws

Update: Final Fantasy 9 voor PS4 nu in PlayStation Store

Aangekondigd tijdens TGS-presentatie van Sony

Geschreven door Michel Musters op
Update 13:11: Final Fantasy 9 voor PS4 is nu ook beschikbaar in de Europese PlayStation Store. PlayStation Plus-leden betalen 16,79 euro, terwijl gamers zonder dit lidmaatschap 20,99 euro betalen.
Origineel bericht 09:29: Sony heeft aangekondigd dat Final Fantasy 9 een rerelease voor een PlayStation 4 krijgt.

Het bestaan van de rerelease werd al uitgelekt via de PEGI-website. Final Fantasy 9 wordt vandaag uitgebracht in de Japanse PlayStation Store. Het is nog niet duidelijk of en wanneer dit ook in andere landen gaat gebeuren.

De game verscheen in 2000 op de originele PlayStation en werd vorig jaar op Steam uitgebracht met verbeterde graphics en achievements. Het is mogelijk dat Square Enix deze versie naar PlayStation 4 over gaat zetten.

Dit artikel delen:

Lees meer

Dragon's Crown officieel bevestigd voor PlayStation 4 Rayman Legends: Definitive Edition
11

Reacties op: Update: Final Fantasy 9 voor PS4 nu in PlayStation Store

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • coola

    • 19 september 2017 09:40
    Instant buy. FFIX is voor mij persoonlijk de nummer 5 in m'n top… FF games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Calibr3tto

    • 19 september 2017 09:43
    Absoluut een van de leukere FF's. 7 t/m 10 zijn mijn favorieten. Heb nooit naar de verbeterde versie gekeken. Dus misschien dat deze er alsnog komt.
    Edit: schijnt een port te zijn van de mobiele FFIX versie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • El Ninjo

    • 19 september 2017 10:57
    Yes! Heb hem op mobiel geprobeerd, maar daar speelt het toch niet lekker op. Deze gaat er zeker komen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Flipski

    • 19 september 2017 12:19
    Dit vind ik persoonlijk de mooiste en leukste FF ooit. Fantastisch spel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nuage

    • 19 september 2017 15:55
    Mag hopen dat het een HD remake is voor 21 euro?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 19 september 2017 18:49
    @nuage


    Het is de versie die ook op Steam staat.

    Met psplus is hij € 16, nog wat. Imho een prijs die ik als fan er maar al te graag voor neerleg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 19 september 2017 19:03
    @nuage Hij is wel wat opgepoetst, maar vol HD durf ik niet te zeggen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Virusmarc

    • 19 september 2017 19:22
    Ik zit te denken om hem te kopen. Nog nooit gespeeld. Ik vond vroeger final fantasy altijd leuk. Zit hier veel uur gameplay in of is deze snel uitgespeeld?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 19 september 2017 20:57
    @virusmarc

    Hmm er zijn mensen die hem snel uit kunnen spelen. Ik ben meestal 99 a 100 uur zoet met een Final Fantasy game. Laaste keer dat ik FF IX heb uitgespeeld heb ik er 99,5 uur over gedaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Virusmarc

    • 19 september 2017 23:48
    @coola ok dankjewel. Dan ga ik hem zeker halen. Ik doe er zelf meestal langer over dan de gemiddelde gamer dus dat komt wel goed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bombtrack

    • 19 september 2017 21:21
    Jezus die prijzen! Beter zorgen ze er eerst eens voor dat ik de ff7 die voor m'n ps3 heb gekocht gewoon verder kan spelen op mn ps4. Het is wel klaar met dat eindeloze geld uitkloppen van square…