Nieuws
Final Fantasy 7 remake

Final Fantasy 7 Remake-video toont 'pc-beelden'

Game nog steeds een jaar exclusief

Geschreven door Jacco Peek op
In een video ter ere van de release van Final Fantasy 7 Remake zijn mogelijke beelden van een pc-versie getoond.

In de video bedankt producer Yoshinori Kitase spelers voor het wachten op de remake. Onder de beelden van de game staat de disclaimer 'beelden opgenomen op pc', waardoor fans speculeren over een eerste glimp van een pc-versie. Of het daadwerkelijk gaat om een aparte pc-versie, of een pc die de PS4-versie van de game afspeelt is onduidelijk.

Hoewel Final Fantasy 7 Remake nog niet voor andere platformen is aangekondigd, is het mogelijk dat de game volgend jaar naar Xbox One en/of pc komt. Op de website van Square Enix is namelijk te zien dat de game tot 10 april 2021 exclusief blijft voor PlayStation 4.

Verwacht binnenkort de review van de game op Gamer.nl

Dit artikel delen:

Lees meer

Final Fantasy 7 is onverwacht goed - Gamer.nl Podcast 275 Minder omgevingsgeluid in Discord dankzij update
11

Reacties op: Final Fantasy 7 Remake-video toont 'pc-beelden'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    niqomipa

    • 12 april 2020 14:10
    En wanneer toont GNL de review van FF7 Remake? Inmiddels bijna een week verder sinds de reguliere sites hun review hebben gepost.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 12 april 2020 14:52
    @niqomipa

    Dat vroeg ik me ook al af. Voor een grote release als dit had ik een day one review verwacht. Vooral omdat de game al een kleine week eerder al te spelen was en anderen de review toen al online hadden staan.

    Ik heb de game toch en net veel plezier al bijna op het einde van de eerste ronde dus een review voegt niet veel toe maar toch valt me ook op dat het hier nog niet staat. Vooral omdat dit geen kleine release is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Witty1889

    • 12 april 2020 20:15
    @niqomipa Gamer.nl is vaker wat later met reviews, vaak met goed resultaat. Ik zie graag dat een reviewer de tijd en ruimte krijgt om goed diep een spel in te duiken!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 13 april 2020 08:42
    @Witty1889
    Want de reviews van alle overige sites zijn dat allemaal niet?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Witty1889

    • 16 april 2020 20:27
    @niqomipa Eerder niet allemaal :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • 004

    • 12 april 2020 18:05
    Ik weet niet wat er achter de schermen hier gebeurd alleen de game is officieel pas 2 dagen uit en kwam geloof ik alleen bij bestelling van een niet digitale kopie pre-order een week eerder voor sommigen binnen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 12 april 2020 21:05
    @004 maar reviewers hadden de game al lang binnen zelfs voor mensen zoals ik die hem via bol.com hadden besteld. En je kan dan makkelijk binnen een week op de dag van release een review klaar hebben helemaal in corona tijd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 13 april 2020 09:49
    Ik wacht wel tot het volledige spel uit is dus zal nog jaren duren. Zie het niet zo zitten om gemolken te worden voor 180 euro voor een game die in 3 is gesplitst.

    Heb ff7 nog nooit gespeeld, de demo wel echter en die was okay

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 13 april 2020 10:34
    @Shinjite
    Deel 1 van de remake ís een volledige game. Met een begin, midden en een eind. Er wordt helemaal niemand uitgemolken. Ik zie deze discussie wel vaker voorbij komen en ik snap het eigenlijk niet zo. Een playthrough van de remake van Resident Evil 3 duurt 6 uur en daar zie ik deze discussie niet.

    De remake van ff7 deel 1 duurt minimaal 40 uur en dat is opeens een probleem? Ik snap het echt niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 13 april 2020 10:59
    @niqomipa Dit is voornamelijk door mensen die halve teksten lezen en alleen zien "1e deel" en daar vervolgens allerlei conclusies aan verbinden.
    Het is inderdaad een volledige game waar veel meer content in zit dan hetzelfde stuk in de originele game. Het is geen letterlijke 1 op 1 remake mensen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ichi

    • 14 april 2020 13:37
    @darkmanwls ik zie het probleem ook niet, was een beetje huiverig toen het werd aangekondigd, maar nu ik het speel zie ik alleen maar liefde voor ff7 en ben ik blij dat ze deze uitwerking hebben gekozen. Bijvoorbeeld figuren als Jessie krijgen veel meer aandacht. In de oude ff7 was ze maar een pion.