Nieuws
Final Fantasy 7 Remake

Final Fantasy 7 Remake grote winnaar van E3

Aldus de Game Critics Awards

Geschreven door Michel Musters op
Final Fantasy 7 Remake is door de Game Critics Awards uitgeroepen tot beste game van E3 dit jaar.

Elk jaar worden er diverse critici van verschillende media vlak voor E3 uitgenodigd voor Judges Week. Hier worden diverse games bekeken die op E3 aanwezig zijn. Na E3 worden er vervolgens prijzen uitgereikt. Alleen spellen die speelbaar zijn op E3 maken overigens kans om in een van de categorieën te winnen.

Final Fantasy 7 Remake is tot game van de show uitgeroepen. De game won tevens prijzen voor beste consolegame en beste rpg. Er werd tijdens de persconferentie van Square Enix uitgebreide gameplay van het spel getoond.

Ook Doom Eternal won meerdere prijzen: die van beste pc-game en beste actiegame. The Outer Worlds werd als beste originele game uitgeroepen, terwijl Watch Dogs: Legion de beste actie-adventuregame is. Crash Team Racing viel in de prijzen als beste racegame en EFootball PES 2020 was de beste sportsgame. Ook Nintendo won een prijs met Luigi's Mansion 3; die game werd gekozen als beste familiegame.

Dit artikel delen:

Lees meer

Nintendo overweegt andere retrogames op Switch Online-service Eerste gameplay-beelden en nieuwe details Pokémon Masters onthuld
18

Reacties op: Final Fantasy 7 Remake grote winnaar van E3

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Aces-82

    • 28 juni 2019 08:34
    Dat een remake wint geeft wel aan hoe slecht de e3 eigenlijk was. Schaamteloos van ms trouwens.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 28 juni 2019 08:43
    En terecht. Final Fantasy VII Remake ziet er echt goed uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • marco300

    • 28 juni 2019 08:57
    Is maar net waar je interesse in ligt. Ik ben geen Ff man. Zal wel de enige zijn dan die niet naar deze game uitkijkt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • archangel1110

    • 28 juni 2019 08:59
    @marco300 Ik sluit me bij je aan!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 28 juni 2019 09:02
    @archangel1110 ik ook

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 28 juni 2019 09:06
    @marco300 ik heb ook niets met Final fantasy. Dus je staat niet alleen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nuage

    • 28 juni 2019 10:16
    @marco300 In 1997 had ik niet eens een idee wat een rpg was, de term stond mij al niet aan. Achteraf dankbaar dat ik Official UK Playstation magazine las, die erop aandrong Final fantasy VII eens een kans te geven. Nu nog steeds mijn favoriete game ooit. Prima als het je ding niet is, maar hopelijk heb je het wel eens geprobeerd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • N0rthstar

    • 28 juni 2019 09:12
    Ik als groot Final Fantasy fan kan dit alleen maar ondersteunen. Zag er echt goed uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Baukereg

    • 28 juni 2019 10:04
    The Outer Worlds als meest originele game, lol! Is het werkelijk zo treurig gesteld met de gamejournalistiek?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Yakuo

    • 28 juni 2019 11:37
    Neh, de internet weebs zullen het wel zo verklaren maar de echte winnaar is cyberpunk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Oxymorphone

    • 30 juni 2019 00:46
    @Yakuo You are breathtaking!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 28 juni 2019 12:39
    Mensen zeuren nu al zolang om een remake van FF7 dat ze het wel moesten doen.
    Je zal zien dat de verkoopcijfers tegenvallen. Volgens mij gaat het om een vrij kleine groep.
    En dit soort 'wedstrijdjes' slaan helemaal nergens op.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 28 juni 2019 16:02
    @fonsrutte

    Nah mijn gut feeling (die mij nog steeds niet in steek heeft gelaten) zegt FF7 remake gaat dik winst maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 28 juni 2019 16:28
    @coola Wat je eigenlijk zegt is dat je altijd gelijk hebt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 28 juni 2019 16:36
    @fonsrutte altijd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rohirrimdwarf

    • 28 juni 2019 15:46
    Oftewel er komt een erg matig jaar aan kwa nieuwe titels. Ik vermaak me wel tot de volgende E3. Maar niet met wat er allemaal aan komt tijdens deze E3.

    Het duurt nog erg lang voor cyberpunk er aankomt. En die game is al zo lang in ontwikkeling. Dat ik er nu nog niet enthousiast over ben. Komt nog wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • misjnoe

    • 28 juni 2019 23:06
    Leuk voor de fans. Geeft wmb aan hoe treurig deze E3 was.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • 004

    • 30 juni 2019 00:23
    Ik vond de E3 en de lineup tof en word er enthousiast van (jammer dat nog niet bekend is of FF7 ook naar pc komt en zoja of het een gelijke releasedatum heeft) in tegenstelling tot de afgelopen jaren.

    Het verbaast me hoe mensen hun persoonlijke mening als waarheid voor iedereen neerleggen. Dat iets niet is wat je ervan verwacht kan het in jou ogen slecht maken alleen wil niet zeggen dat iedereen het slecht vindt.