Nieuws
Sonic

Filmversie van Sonic kort te zien in teaserfoto

Een harige, atletische Sonic

Geschreven door Michel Musters op
Sega en Paramount Pictures hebben de eerste teaserfoto van de aankomende Sonic the Hedgehog-film uitgebracht.

De bewegende foto werd door IGN op Instagram getoond, zoals hieronder is te zien, en toont een versie van Sonic met atletische ledematen en een ietwat harig uiterlijk.

Volgens executive producer Tim Miller "zou het raar zijn als het er uit zag of Sonic naakt rond rende als een of andere otter. We wilden Sonic altijd al een vacht geven en we hebben nooit iets anders overwogen."

Miller praat ook over Sonic's ogen, die niet in de foto zijn te zien. "Ik denk niet dat Sega erg blij was met de keuze wat betreft zijn ogen, maar het zou er raar uitzien als we dit niet hadden gedaan." Wat Miller hier precies mee bedoeld is nog niet duidelijk tot er meer van Sonic getoond wordt.

De film wordt geregisseerd door Jeff Fowler en heeft Ben Schwartz (Parks and Recreation) in de hoofdrol. De film moet eind 2019 in de bioscoop draaien.

Dit artikel delen:

Lees meer

Oprichter Sledgehammer Games vertrekt bij Activision John Romero werkt aan spiritueel vervolg op Doom genaamd Sigil
12

Reacties op: Filmversie van Sonic kort te zien in teaserfoto

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • cyberbeast41

    • 11 december 2018 09:12
    Ik ben een heel grote sonic fan maar dit is zo slecht dat zelfs ik niet meer naar de film wil.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 11 december 2018 09:22
    Wie zit hier nou op te wachten? Niemand toch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 11 december 2018 12:37
    @Sander999 Ach, in principe ik. De cast werd ik blij van, maar als ik dit zo zie..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vjiezze vir

    • 11 december 2018 12:50
    @Sander999 ik opzich wel.. en het is een poster… valt nog weinig te oordelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 11 december 2018 13:38
    @vjiezze vir
    Gaat mij niet om de poster. Er kan toch nooit een interessante film komen naar aanleiding van de Sonic lore? Lijkt me net zo’n kansloos project te worden als de
    Mario film toentertijd. Beiden totaal ongeschikt om een speelfilm over te maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vjiezze vir

    • 11 december 2018 13:44
    @Sander999 dan kan je geluk niet op. Want mario komt er ook aan van de makers van de minions:p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 11 december 2018 13:53
    @vjiezze vir
    Oh God….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vjiezze vir

    • 11 december 2018 16:56
    @Sander999 sorry hahaha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 11 december 2018 09:29
    Zo erg als de Bayverse Transformers films kan het in elk geval niet zijn. Of Uwe Bill moet hem regisseren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 11 december 2018 11:11
    @bigds9fan Uwe Boll is gestopt met films maken. (je zou kunnen zeggen dat ie er nooit mee begonnen is, aangezien wat hij maakte niet echt als films gezien kan worden :)).
    Ik vind de eerste paar transformers films best te doen, zolang je t maar ziet voor wat t is. Pulp vermaak, een oscar zal t nooit winnen. Maar pulp kan soms ook best vermakelijk zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 11 december 2018 13:27
    @darkmanwls Heb laatst de eerste Live Action film nog een keer gezien en die was me toch tenenkrommend.

    Dan heb ik bijna nog liever een Uwe Boll film.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 11 december 2018 23:34
    @bigds9fan tja, smaken verschillen