
Nieuws

intro text
Valve heeft de eerste screenshots en een kort filmpje vrijgegeven van Half-Life 2: Lost Coast, een gratis extra level voor Half-Life 2 speciaal bedoeld voor de laatste generatie videokaarten. De Source Engine is voorzien van een nieuwe technologie die de naam High-Dynamic Range Rendering draagt. Dit zou voor een wat meer realistische belichting moeten zorgen waarbij het spelbeeld zich, net als onze eigen ogen, moet aanpassen aan lichte en donkere omgevingen. De onderstaande screenshots en deze trailer geven een goed beeld van hetgeen je te wachten staat. De trailer weegt trouwens wel 166 MB en laat bijzonder weinig zien, maar wat je te zien krijgt is wel erg indrukwekkend en in erg hoge resolutie. Lost Coast zal deze zomer beschikbaar worden gesteld en vereist een bakbeest van een PC.
Reacties op: Filmpje en screenshots van Half-Life 2: Lost Coast
DJ_Wax
ben666
masterwillems
ps. moet denk ik wel lukke met de nvidia fx 5700le (256mb)
KasoZ
steveshit
Mutsaers78
Waswat
Untitled Player
akerman
ga ik wel ff van genieten met 2 keer geforce 6800U 512MB, fx-55 @ 3,331 ghz, 2 keer 1 gb OCZ ram….
(/pats met nieuw systeem mode) :F
OfNoAvail
<quote> Dit zou voor een wat meer realistische belichting moeten zorgen waarbij het spelbeeld zich, net als onze eigen ogen, moet accomoderen aan lichte en donkere omgevingen. </quote>
Wat betekend dit nou?
Ik zie niets bijzonders op de screenshots…
anonymous
ChrisZ
Untitled Player
p.s. Half Life 2 draait met alles op MEDIUM op zon 30 fps, wat niet gek is voor een geforce 2 en 1200 mhz. Echter had ik geen geluid waardoor ik na 10 min ben gestopt
tim_r
Ronn
Ronn
Ronn
Zoja, WTF?! Zonee, dacht al dat dit onwaarschijnlijk zou zijn. Dus gaat het denk ik om andere soort lichteffecten dan dit.
PacinoAllstars
DeathClock
MelvinB
Deze laat duidelijk een verkeerd en overdreven gebruik van dat Blooming-effect zien. Ik vind et dan ook niet mooi.