Nieuws
Far Cry 6

'Film rondom Far Cry 3-schurk Vaas wordt overwogen'

De acteur die gestalte geeft aan Vaas ziet het wel zitten

Geschreven door Michel Musters op
Er zouden gesprekken worden gehouden over de mogelijkheden van een film rondom Far Cry 3-schurk Vaas Montenegro.

Dat claimt Michael Mando, de acteur die gestalte geeft aan Vaas, in een gesprek met Gaming Bible. "Ik denk er al een tijdje over na. Ik heb er een paar jaar geleden al met Ubisoft over gepraat. Ik heb ze tijdens een koffie wat ideeën voor een film gegeven."

Mando meldt dat diverse producenten interesse hebben, alsmede schrijvers van Breaking Bad en Better Call Saul, series waarin Mando rollen vertolkt. Ook zou regisseur Greg Russo - verantwoordelijk voor de recentelijk verschenen Mortal Kombat-film - interesse hebben getoond. "Ik denk dat we er dicht bij zijn, we gaan het zien."

Ondanks dat Far Cry 3 al jaren uit is, staat de schurk uit de game weer in de spotlight doordat vorige week betaalde dlc uit is gekomen voor Far Cry 6 waarin spelers Vaas besturen. In januari en maart 2022 moeten respectievelijke Pagan: Control en Joseph: Collapse uitkomen, waarin met de slechteriken uit Far Cry 4 en Far Cry 5 gespeeld kan worden.

Dit artikel delen:

Lees meer

Geen nieuwe verhaalmissies voor Spider-Man in Marvel's Avengers De Analogue Pocket wordt vanaf 13 december verscheept
24

Reacties op: 'Film rondom Far Cry 3-schurk Vaas wordt overwogen'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    coola

    • 22 november 2021 15:35
    Ik zeg laat maar komen . Ik heb wel zin in meer ubisoft motion pictures producties, hun eerste twee full length films heb ik dik van genoten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 22 november 2021 16:41
    @coola Jij geniet al als iemand van ubisoft een foto van een drol laat zien :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 22 november 2021 16:44
    @Messtranor

    Jammer dat er altijd gelijk zo gereageerd moeten terwijl ik gewoon iets heel normaals zeg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 22 november 2021 19:14
    @coola Sorry hoor, maar als er ook maar iets over ubisoft te lezen is, staat er gegarandeerd een positieve reactie van jou onder. Net zoals dat er onder ieder rockstar bericht standaard een negatieve reactie van jou staat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 22 november 2021 19:25
    @Messtranor

    Thja dat is iets met een eigen mening hebben. De afgelopen tijd stelt ubisoft mij op geen een front teleur. Rockstar daarentegen stelt mij al bijna 2 jaar teleur met hun doen en laten.


    En nee ik zie niet in waarom ik niet op rockstar mag haten. En zie ook niet in waarom ik perse het gros van het volk moet volgen en moet haten op ubisoft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 22 november 2021 20:00
    @coola ik zeg helemaal niet dat jij iets MOET of iets niet MAG. Ik zeg alleen dat jouw vrijheid om je mening te uiten niet 1 richtings verkeer is. Als jij je mening uit, dan bestaat de kans dat een ander daar op reageert, en als je constant hetzelfde doet, gaat mensen dat opvallen.
    Je bent vrij om je mening te uiten, Je bent echter niet vrij van de gevolgen ervan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 22 november 2021 20:21
    @Messtranor

    Kritiek op mijn mening hebben prima, maar zeggen

    "Jij geniet al als iemand van ubisoft een foto van een drol laat zien "

    Is laag erg laag.

    Ik ben verre van de liefste van de klas , en ik zal ook vaak een klootzak zijn geweest maar een ding heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen dat is iemand op een persoonlijk level beledigen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 22 november 2021 20:30
    @coola Jammer dat je dat gelijk als een belediging ziet. Ik maakte een grapje. had er zelfs een :) achter gezet. Wellicht dat je al een negatieve reactie verwacht als je t gelijk al ziet als "laag".
    Kom op, zoals ik al zeg je zou inmiddels beter moeten weten. Ik ben verre van de eerste die reageert op je ubisoft reacties. Maar je doet iedere keer weer alsof je super verbaasd bent.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 23 november 2021 12:38
    @Messtranor
    Je hebt gewoon gelijk hoor. Als Ubisoft een anderhalf uur durende film van een hoop stront uitbrengt dan zal Coola het alsnog de hemel in prijzen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 23 november 2021 13:59
    @The_Stifmeister

    Je praat wederom bullshit… maar ja ik ben dat nu zolangzamerhand wel gewend dat mensen mij denken te kennen maar de plank met 65.000.000 mijl mis slaan

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 23 november 2021 20:08
    @coola Je reageert anders iedere keer hetzelfde, precies volgens verwachting :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 23 november 2021 20:36
    @Messtranor

    Omdat ik me niet kan inhouden als er bullshit over mij gepraat wordt dan moet ik reageeen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 24 november 2021 00:00
    @coola Net zoals je je niet kan inhouden als er over ubisoft gepost wordt. Dan moet je reageren :P
    En nogmaals, niemand zegt dat je dat niet mag.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 22 november 2021 17:17
    @Messtranor Coola geniet gewoon van B-films. Van die films met cringey dialogen, goedkope effecten en gekmakend camerawerk.
    Ik trouwens ook, The Room (2003) is een van mijn fav films en ik geniet van de RE films.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 22 november 2021 19:11
    @Ardyn

    B films zijn heerlijk. Geniet daar vaker van dan van AAA films. Sterker nog in mijn top 10 komen heel wat b films voor met op nummer 1 Army of Darkness. Maar ook bijvoorbeeld dog Soldiers ( beste weerwolf film ooit gemaakt).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 22 november 2021 19:16
    @Ardyn Ik geniet ook van the room en de resident evil films. Ik maak gewoon een grapje over zijn standaard reacties bij ubisoft berichten.
    Hij reageert daar gelijk op dat dat zogenaamd jammer is. Maar sorry hoor, het is inmiddels bij iedereen op gamer bekend, en dat komt niet uit te lucht vallen. Het is m ook meermaals verteld. En natuurlijk staat t m vrij die reacties te geven. Maar ga dan niet zeiken als men er op reageert.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MikkelE30

    • 23 november 2021 13:30
    @Messtranor Als het hem al meermaals heeft verteld en je weet dat, wat heeft het dan voor meerwaarde om dit alsnog te melden? Laat hem gewoon met rust.

    Niemand zit ook te wachten op dat gezeik en die niet-grappige-grapjes van jou.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 23 november 2021 13:42
    @MikkelE30 vorige reacties van andere mensen zeggen toch het tegenovergestelde. En wie ben jij? coola's moeder?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MikkelE30

    • 25 november 2021 16:56
    @Messtranor Nee, ik ben Bob.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 23 november 2021 19:55
    @Messtranor
    Ik weet niet of jij dit weet, maar ik volg de site(s) al sinds 2013. Eerder nog via InsideGamer.nl, dus ben ik mij allang bekend met Coola's fantastische Ubisoft meningen. Met name Assassin's Creed natuurlijk. Ook wel eens een of twee discussies gevoerd in de tussentijd.