Fight Night Champion krijgt geen Move- of Kinectondersteuning | Gamer.nl

Fight Night Champion krijgt geen Move- of Kinectondersteuning | Gamer.nl

Voor de Total War-purist is het ketterij van de hoogste orde: geen historische setting, maar een volledig fictieve wereld waarin orks, vampiers en dwergen elkaar brullend de hersenpan inslaan. Dat is misschien jammer voor de geschiedenisliefhebber, maar Total War: Warhammer belooft meer spektakel dan ooit tevoren.

“Het is een beetje te spastisch, en, geloof het of niet, iets teveel gevraagd van de conditie van gamers om drie minuten te moeten staan om slagen uit te delen”, aldus Hayes.

Wel gaf hij aan dat het idee voor een bok pel dat wel gebruik maakt van Kinect en Move momenteel bij EA “op tafel ligt wat betreft het verkennen van de mogelijkheden.” Hij is echter van mening dat dit het beste tot zijn recht komt als er speciaal een spel voor ontwikkeld wordt en niet als het later toegevoegd wordt aan een game die daar oorspronkelijk niets mee deed.

Meer vrijheid

Fight Night Champion, dat twee weken terug op een persconferentie van EA werd aangekondigd, verschijnt in de loop van volgend jaar en introduceert het 'Full Spectrum Punch Control System', wat spelers meer vrijheid geeft om door de ring te bewegen en klappen uit te delen. 


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou