Nieuws

Fifa 15 en Fallout 4 meest besproken games op Facebook dit jaar

Charlie Hebdo-aanslag meest besproken algemene onderwerp in Nederland

Geschreven door Michel Musters op

Fifa 15, Fallout 4 en Fallout Shelter zijn wereldwijd de meest besproken games op Facebook dit jaar. Dat heeft het bedrijf achter de social mediasite aangekondigd.

Fifa 15 is de meest besproken game op Facebook van 2015, op de voet gevolgd door Fallout 4 en Fallout Shelter op de gedeelte tweede plaats. Call of Duty: Black Ops 3, Mortal Kombat X en Batman: Arkham Knight sluiten de top 5 af.

Op de zesde plek van meest besproken games op Facebook staat The Witcher 3: Wild Hunt, gevolgd door Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain en Dying Light. Star Wars Battlefront en Halo 5: Guardians sluiten het lijstje af.

Facebook liet ook de meest besproken algemene onderwerpen van 2015 in Nederland weten. De Charlie Hebdo-aanslag staat op 1, gevolgd door de aanslagen in Parijs van 13 november, de artiest Ali B, de Tour de France en het Eurovision Song Festival.

Dit artikel delen:

Lees meer

Linkle was oorspronkelijk Link’s jongere zus Nieuwe dagelijkse uitdagingen voor Action Henk
12

Reacties op: Fifa 15 en Fallout 4 meest besproken games op Facebook dit jaar

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • rohirrimdwarf

    • 9 december 2015 16:58
    Waarom moet ik steeds op F5 drukken als ik een artikel wil lezen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MichelMusters

    • 9 december 2015 17:03
    @rohirrimdwarf Wat bedoel je met steeds? Elke keer weer? Dat zou niet de bedoeling moeten zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rohirrimdwarf

    • 9 december 2015 17:55
    Elke keer als ik op een link klik van het nieuwsoverzicht. En ik open dus de pagina via de link. Zoals dit artikel. Zie ik alleen de eerste alinea en verder niets. Druk ik op F5 dan kan wel het hele artikel zien/lezen.

    Ik heb dit probleem alleen met deze site. Het speelt denk ik al wel zo`n 2 weken.

    EDIT: Ik bekijk deze site overigens niet op mijn mobiele telefoon. Maar op de desktop pc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aurulion

    • 9 december 2015 17:56
    Hetzelfde geld voor mobiele telefoons. Je krijgt dan waar het artikel over zou moeten gaan geen tekst te zien maar het woordje "NULL".

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Garia666

    • 10 december 2015 07:53
    @rohirrimdwarf

    De site is een drama ik vraag me af of ze het wel testen. De laatste versie met windows edge crashed gewoon. Je kan niet back drukken. Fout meldingen worden niet weer gegeven en ga zo maar door. Vroegah was gamer.nl de website om te bezoeken nu is het vaak gewoon weg irritant.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 10 december 2015 13:16
    @rohirrimdwarf
    Heb jij een F5 knop op je mobiel dan xD?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Renzzie

    • 9 december 2015 18:42
    Zelfde hier. Zowel op pc als op mobiel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Thewisbone

    • 9 december 2015 19:55
    Komt door addblock ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rohirrimdwarf

    • 9 december 2015 20:29
    heb ik niet

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 9 december 2015 20:50
    Tja Fallout 4 was toch wel de onverwachte titel waar we niet van gedacht hadden dat die dit jaar nog zou komen dus ja dat is toch wel een onderwerp waard op een sociaal media site als Facebook.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rohirrimdwarf

    • 10 december 2015 13:24
    @garciagarcia sterker nog. ik heb niet eens een mobiel :)

    ps: deze site zet deze reactie niet op de juiste plek neer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • yucko

    • 10 december 2015 14:34
    Wat een nieuws.. facebook gaat voorlopig niet weg op deze manier. Wie zit er nog actief op facebook zowiezo, zie zelfs amper nog baby foto's voorbij komen.