Nieuws
far cry new dawn

Far Cry New Dawn krijgt nieuwe rpg-mechaniek

Game verschijnt 15 februari

Geschreven door Geert de Wekker op
De creative director van Far Cry New Dawn, Jean-Sebastien Decant, heeft bekend gemaakt dat er een nieuwe rpg-mechaniek geïntroduceerd gaat worden in de game. Dit maakt de werknemer van Ubisoft bekend tijdens een Q&A.

De volgende Far Cry-game, Far Cry New Dawn krijgt nieuwe gameplay-mechanieken die nog niet eerder in de serie te zien zijn geweest. Tijdens de Q&A legt Decant vooral de details uit rondom de rpg-elementen van de game. Onder andere kan de speler eigen wapens maken met een bepaalde rang, deze kunnen ingezet worden tegen monsters van dezelfde rangorde. De spelersbasis in New Dawn kan, naarmate de speler verder komt in de game, geüpgraded worden met nieuwe voorwerpen. Bekijk hieronder de korte uitleg van Decant over Far Cry New Dawn.

In een eerder bericht werden eerste details van New Dawn bekendgemaakt samen met een eerste trailer van de nieuwe Far Cry-game.

Far Cry New Dawn komt uit op 15 februari voor pc, PlayStation 4 en Xbox One.

Dit artikel delen:

Lees meer

Steam-pagina Yakuza Kiwami onthult releasedatum A Fisherman’s Tale is een co-op avontuur voor in je eentje
12

Reacties op: Far Cry New Dawn krijgt nieuwe rpg-mechaniek

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • HazeRon

    • 22 januari 2019 15:02
    Typisch gevalletje treyarch geworden die ubisoft. Elk jaar maar een nieuwe game spawne😟 assassins creed all over again

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • AlexKidd

    • 22 januari 2019 16:02
    Is dit niet gewoon een SJW fortnite uitbreiding voor farcry 5?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DevTrunks

    • 22 januari 2019 16:30
    @AlexKidd Wat is er SJW aan New Dawn? Misschien zie ik niet wat jij wel ziet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 22 januari 2019 16:44
    @DevTrunks De kleurrijke stijl doet me wel degelijk aan Fortnite denken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • AlexKidd

    • 22 januari 2019 16:49
    @DevTrunks gekleurde lesbische tweeling als powervrouwen neerzetten op een ongeloofwaardige geforceerde manier.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 22 januari 2019 17:13
    @AlexKidd Wow…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DevTrunks

    • 22 januari 2019 20:30
    @AlexKidd Dan zie jij duidelijk iets anders dan ik. Wat is hier ongeloofwaardig en/of geforceerd aan? En ook… "lesbische tweeling"? Tweeling lijkt mij duidelijk, maar lesbisch? En dat nog bij elkaar ook.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 23 januari 2019 00:08
    @DevTrunks
    Dat noemen ze schizofreen verbanden leggen, dat kan iedereen; sommigen denken echter dat schizofrene verbanden de werkelijkheid representeren.
    Die mensen horen grotendeels in een instelling.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Moderator_GNL

    • 24 januari 2019 16:05
    @AlexKidd

    Racisme, homofobie en seksisme in één reactie, ik bewonder je efficiëntie. Doei.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • btbam

    • 23 januari 2019 13:34
    @AlexKidd oh nee er zit een gekleurde vrouw in mijn game, dit moet een sjw game zijn……

    Dat het ongeloofwaardig overkomt kan ik in mee komen, maar dat ligt aan het schrijfwerk van ubisoft. Vond die guy van fc5 ook ontzettend cliche. Dat ze lesbisch zijn verzin je ff lekker ter plekke, lekker bezig hoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Cjn2

    • 22 januari 2019 16:13
    Deze kunnen ingezet worden tegen monsters van dezelfde rangorde. Monsters?!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 22 januari 2019 17:07
    @Cjn2 Een atoombom, daar krijg je toch gemuteerde monsters van? Kijk maar naar Fallout/Metro. ;)