Nieuws

Fallout Shelter heeft update gekregen

Gratis lunchboxes en Piper uit Fallout 4

Geschreven door Thijs Arnoldus op
Een nieuwe update voor Fallout Shelter is beschikbaar voor iOs en Android. Deze bevat een nieuwe modus, tools en nieuwe features. Spelers op iOS krijgen tevens vijf gratis lunchboxes en Piper uit Fallout 4.

De update bevat de volgende verbeteringen en toevoegingen:

- Het is nu mogelijk om de vault te saven naar de cloud en deze voortzetten op alle apparaten;

- Het vinden van mysterieuze figuren wordt beloond met extra bottle caps;

- Survival mode is toegevoegd;

- Dwellers kunnen nu uitrusting van dode raiders oppakken;

- Overseers kunnen nu de tutorial overslaan;

- Een pagina met statistieken is toegevoegd aan de Vault Dweller’s Survival Guide;

- Het spel ondersteunt nu Russisch;

- Bestaande bugs en problemen zijn aangepakt.

Dit artikel delen:

Lees meer

De lanceringstrailer voor sidescroller Broforce The Escapists: The Walking Dead
8

Reacties op: Fallout Shelter heeft update gekregen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Humpdog

    • 16 oktober 2015 12:19
    Mijn vault is nu zo groot geworden dat bij het starten van de game, mijn S3 meteen crash. Volgend jaar pas een nieuwe telefoon, voor Pokemom GO :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Battlestar28

    • 16 oktober 2015 12:24
    Te laat met de cloud save. Hij komt er niet meer in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Magister

    • 16 oktober 2015 12:40
    Bij 150 dwellers is voor mij de funn er een beetje af.. geen nieuwe dingen meer, alleen nog maar alles aanklikken om te innen. Af en toe een dweller naar een andere kamer slepen…
    Misschien nog maar eens kijken wat die update heeft toegevoegd (als zie ik dat bij het gros het spel niet eens meer opstart na de update).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • baksteen

    • 16 oktober 2015 14:31
    Nou voor mij is de lol er na deze update definitief vanaf. Je kan na de update nog maar 10(!) dwellers naar The Wastelands sturen om loot te verzamelen. Ik heb nu zo'n 20 dwellers met maxed out SPECIAL stats die zo goed als useless zijn geworden na deze update… En voor de survival mode moet je WEER opnieuw een Vault starten, dan kunnen dwellers o.a. niet meer worden geresurrect.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ph4ge

    • 16 oktober 2015 14:53
    Pff, bedankt voor de waarschuwing, dan gaan we niet updaten. Ik heb 50 maxed out dwellers in het Wasteland lopen. Wat ze moeten doen is zorgen voor een fatsoenlijke late game en end game. Het spel heeft geen doel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Battlestar28

    • 16 oktober 2015 16:18
    Exact de reden waarom het na 1-2 weken saai begint te worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ChapterZ

    • 17 oktober 2015 23:10
    Tip voor Hundog game hem nu ook via mijn pc had het zelfde probleem. Even Bluestacks installeren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheRussian

    • 20 oktober 2015 14:08
    Ik heb al een flinke tijd de maximale aantal dwellers, de maximale aantal caps ( 999.999 ) en kluis is al helemaal volgebouwd, deze update voegt geen zak toe.