Nieuws
Fallout New Vegas

Fallout: New Vegas en meer nu backwards compatible op Xbox One

In totaal acht nieuwe games toegevoegd

Geschreven door Alicia Tai op

Er zijn acht nieuwe Xbox 360-titels toegevoegd aan de lijst van games die backward compatible zijn op Xbox One. Major Nelson kondigde de nieuwe toevoegingen aan op Twitter.

Gebruikers kunnen na de update onder andere de post-apocalyptische wereld van Fallout: New Vegas verkennen op hun Xbox One of survivalen in I am Alive van Ubisoft.

Verder zijn ook Joe Danger, Comic Jumper, Blood Knights, Crystal Quest, Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara en Red Faction Battlegrounds speelbaar.

De volledige lijst met Xbox 360-games die backwards compatibility voor Xbox One ondersteunen, is hier te vinden.

Bron: Twitter

Dit artikel delen:

Lees meer

Nieuwe comics voor Assassin's Creed aangekondigd Sean Bean geeft rondleiding door Civilization 6
11

Reacties op: Fallout: New Vegas en meer nu backwards compatible op Xbox One

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • haastnooit

    • 24 juni 2016 11:43
    Voor wie hem nog niet gespeeld heeft zeker doen, vind hem persoonlijk beter dan Fallout 4.
    Veel leukere sidequests.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RdeFuijk

    • 24 juni 2016 12:46
    @haastnooit De verhaal lijnen zijn dan ook veel beter uitgewerkt naar mijn mening. Wel van verouderd qua gameplay.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 24 juni 2016 12:49
    @RdeFuijk Helemaal mee eens. Ik heb New Vegas ook pas heel laat gespeeld en dan zie je wel dat het echt een verouderde game is, maar als je daar doorheen kijkt is het echt een leuke game.
    Die goeie sidequests mis ik echt in Fallout 4

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Arrahant

    • 24 juni 2016 13:38
    @haastnooit En veel meer nuance in de omgang met alle facties. Kan me herinneren dat ik dmv. een stealh boy de leider van een indianenstam omlegde en zodoende een missie kon klaren zonder m'n standing met die factie te verliezen.

    New Vegas vond ik nog een echte Fallout rpg. Fallout 4 is in veel opzichten simpelweg Far Cry in de wasteland geworden!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RdeFuijk

    • 24 juni 2016 13:48
    @Arrahant Eens. En aangezien ik een hekel heb aan Far Cry heb ik me ook niet heel lang kunnen vermaken met Fallout 4. De gunplay is wel velen malen sterker dan in vorige titels, maar de RPG aspected zijn zo goed als weg. Hopenlijk gaan ze niet dezelfde richting in met TES VI.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 24 juni 2016 14:40
    @RdeFuijk Ik begrijp inderdaad nog steeds niet dat ze datgene wat Fallout uniek maakte eruit gehaald hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 24 juni 2016 11:54
    Goed bezig Microsoft, goed bezig.

    Beter als $ony waar je voor games die je al hebt nogmaals mag betalen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • nicster

    • 24 juni 2016 11:57
    komop red dead!!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RIO21

    • 24 juni 2016 14:17
    geen bioshock geen red death games die al maanden geleden zijn aangekondigd voor BC.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Cornish

    • 24 juni 2016 16:31
    @RIO21 Met alle geruchten rond een remaster van de 3 Bioshock spellen ben ik bang dat die helemaal niet meer komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Balder

    • 24 juni 2016 16:41
    Zouden nu playstation en xbox only games ook backward compatible worden met de PC ;)