Nieuws
Fallout 76

Fallout 76 een week lang gratis speelbaar vanwege jubileum

Andere Fallout-games zijn met korting te koop

Geschreven door Michel Musters op
Om te vieren dat de Fallout-franchise 25 jaar bestaat, kan iedereen Fallout 76 een week lang gratis spelen.

Dat heeft Bethesda aangekondigd. Het bedrijf is van plan om de hele maand het jubileum te vieren met speciale evenementen. De gratis Fallout 76-week is inmiddels begonnen en loopt tot 11 oktober. Abonnees van Prime Gaming kunnen de game daarnaast gratis blijven spelen.

Daarnaast moet Bethesda "flinke kortingen op de complete Fallout-franchise" geven. De kortingen lopen tot en met 12 oktober op Xbox en PlayStation en tot en met 18 oktober op Steam. Komende week komt er ook een gratis update uit voor de free-to-play-game Fallout Shelter, waarbij spelers een buitenaardse bedreiging tegen moeten gaan in een nieuwe verhaallijn.

De eerste Fallout-game kwam in 1997 uit. Vanaf Fallout 3 nam Bethesda de ontwikkeling op zich. In 2015 kwam de laatste mainline singleplayergame in de reeks uit, Fallout 4, al verscheen in 2018 wel de online multiplayergame Fallout 76. Het spel werd op release gehekeld, maar de afgelopen jaren heeft Bethesda veel nieuwe content en verbeteringen doorgevoerd. Er wordt ook gewerkt aan een Fallout-televisieserie voor Amazon Prime.

Dit artikel delen:

Lees meer

Criterion had ooit plannen voor een vervolg op Black Beyond Good & Evil 2 breekt record voor game die langst in ontwikkeling is
10

Reacties op: Fallout 76 een week lang gratis speelbaar vanwege jubileum

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    rvdno

    • 4 oktober 2022 08:52
    Via prime gaming mag je hem gewoon houden als je een subscriptie hebt..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 4 oktober 2022 09:14
    @rvdno Check!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    rvdno

    • 5 oktober 2022 07:55
    @MichelMusters

    Top!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iconic

    • 4 oktober 2022 09:13
    Dit is een leuke game die door teveel mensen overgeslagen is. Je moet deze zeker een kans geven!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 4 oktober 2022 10:53
    Speel het nog steeds dagelijks. Vooral nu de nieuwe DLC uit is die je naar The PItt laat gaan (DLC van Fallout 3). Het is alleen nog steeds jammer dat er geen crossplay is of een optie om je account te wisselen van platform

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Gierige_Npc

    • 4 oktober 2022 10:58
    Na al die tijd en al het gezeik eromheen is hij tegenwoordig goed te doen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 4 oktober 2022 11:20
    Ik ben een grote fan van Fallout, maar heb deze eigenlijk nooit geprobeerd aangezien het een MMO is. En dat terwijl ie al een tijd op gamepass staat.
    Misschien toch maar eens proberen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Doctor X

    • 4 oktober 2022 11:24
    Kijk, ik was eergisteren precies 20 jaar lid. Krijg ik nu wat? Ontopic: is 76 wat? Ik heb genoten van Fallout 4, vooral het hoarden en de outposts opbouwen, daar heb ik echt heel veel uurtjes in gestoken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 4 oktober 2022 11:49
    @Doctor X Zou het gewoon zelf proberen. Het is nu toch gratis te downloaden. Het enige wat je misschien verliest is een paar uurtjes van je vrije tijd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Doctor X

    • 6 oktober 2022 11:19
    @Ryme Ha, dat is inderdaad een goed plan, ik word oud, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. :)