Nieuws
Fallout 76

Fallout 76 dit weekend gratis te spelen

Tot en met 18 mei

Geschreven door Jolien Mauritsz op
Fallout 76, de multiplayer-rpg van Bethesda, is dit weekend tijdelijk gratis te spelen. Dat maakte Bethesda bekend op Twitter.

Fallout 76 kwam in 2018 uit op verschillende platformen. De game had een moeilijke start door de vele bugs en glitches bij de release. In april kwam er nog een grote, gratis update uit die veel content aan de game heeft toegevoegd. Dit weekend is het mogelijk om gratis de game met deze Wastelanders-update gratis uit te proberen. Vanaf vandaag 18:00 tot maandag 18 mei is de game gratis beschikbaar via Bethesda. De aankondiging is hieronder te bekijken.

Lees hier onze review over Fallout 76.

Dit artikel delen:

Lees meer

Xbox-hoofden reageren op Unreal Engine 5 De Beste Gamedeals van de Week: Control en Borderlands 3
9

Reacties op: Fallout 76 dit weekend gratis te spelen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    StormFox

    • 14 mei 2020 11:22
    Dit is een goede timing om deze game eens te proberen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 14 mei 2020 11:58
    Afgelopen paar dagen weer gespeeld. Ben opnieuw begonnen aan een character en alleen maar bezig met de nieuwe quests. De NPC's zijn een prima toevoeging en maken het spel minder leeg. Helaas werd het spel gisteren geplaagd met servers die eruit lagen, inlogproblemen op de launcher en authenticatie issues in-game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    El Ninjo

    • 14 mei 2020 12:56
    De gratis Appalachia update is echt niet verkeerd, ik had hem even geinstalleerd tussen het doorploegen van mn backlog door en ik was aangenaam verrast; de NPC's maken echt het verschil.

    Hij is zeker het proberen waard nu hij kort gratis speelbaar is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floks

    • 14 mei 2020 15:00
    Ook via steam? Kan geen linkje vinden!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 14 mei 2020 15:43
    @Floks " Vanaf vandaag 18:00 tot maandag 18 mei is de game gratis beschikbaar via Bethesda".

    Ik vermoed dat je die redelijke vage verwijzing moet lezen als: beschikbaar via de Bethesda launcher.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floks

    • 14 mei 2020 21:42
    @gimbal2 ah dank!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Bteqq

    • 14 mei 2020 18:18
    Ik heb toevallig vandaag de Fallout 4 GOTY maar weer eens opgestart en wil een survivor mode sniper build gaan doen. Lekker single player. Fallout 76 nooit geprobeerd, maar afgaande op alles wat ik op YouTube heb gezien, laat ik hem voorbij gaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 15 mei 2020 08:46
    @Bteqq Je kan je laten beïnvloeden door de mening van andere of gratis proberen en je eigen mening creëren

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Phoenix_the_II

    • 15 mei 2020 03:51
    Al… krijg ik geld toegelegd, nee.