Nieuws

Fallout 4 Xbox One-bundel aangekondigd

Komt op 10 november uit

Geschreven door Aida . op
Er is een Fallout 4 Xbox One-bundel aangekondigd. De bundel komt op 10 november uit, tegelijkertijd met de release van Fallout 4.

De bundel bevat een Xbox One-console met een harddisk van 1TB en een draadloze Xbox One controller. Uiteraard zit ook de game Fallout 4 bij de bundel inbegrepen. Spelers die deze bundel aanschaffen krijgen daarnaast ook een volledige downloadversie van Fallout 3.  

De bundel heeft in de Verenigde Staten de prijs van 399 dollar. Verwacht wordt dat deze prijs hetzelfde is in euro’s, maar hier is nog geen bevestiging van.

Fallout 4 komt op 10 november uit voor Xbox One, PlayStation 4 en pc. 

Bron: Microsoft Store

Dit artikel delen:

Lees meer

Tombes verkennen in Rise of the Tomb Raider Nieuwe Personas en screenshots uit Persona 5 verschenen
16

Reacties op: Fallout 4 Xbox One-bundel aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • ShadowX

    • 2 oktober 2015 16:58
    MS is goed bezig met zijn bundels, heb zelf van de week voor 369 de X1 bundel met Fifa 16 + 1 extra controller gekocht wat een zeer nette prijs was.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vladimirr

    • 2 oktober 2015 20:42
    ik w8 nog op een zeeer goede bundel van ms of sony.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 2 oktober 2015 20:45
    Zou eerst de keuze maken welke console het moet worden en dan pas naar de bundel kijken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 3 oktober 2015 03:45
    Kijk bij je keuze van console vooral goed naar de exclusives, de games die op beide platforms uitkomen zijn vaak nagenoeg gelijk, en je moet ze echt naast elkaar zien wil je verschil zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ToMaX99

    • 3 oktober 2015 12:34
    Voor mij persoonlijk is sociaal aspect heel belangrijk: Wat hebben mijn vrienden, want met hun wil ik samen kunnen gamen. En de huidige generatie is veel sterker met internet verbonden dan ooit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ToMaX99

    • 3 oktober 2015 12:44
    @Shadow, das idd echt netjes. Zelf heb ik de xbox met titanfall en kinect voor 500 euro gekocht uit de UK, moest nog een stekker opzet stukje kopen ook… Dus prijs is echt wel een STUK beter geworden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 3 oktober 2015 12:50
    Die versie heb ik toevallig ook gehaald met TitanFall en was ook de import versie bij Mediamarkt Dordrecht alleen in mijn doos zat de normale stekker.

    Later de NL versie bij NL release erbij genomen en deze met Fifa 16 was me 3e box maar die was voor me zoon, dus nu heeft iedereen hier thuis ze eigen Xdoos.

    De prijs is inderdaad zeer netjes geworden, Bol verkocht de Fifa bundel met extra controller voor 369 maar voordat ik hem wilde bestellen gingen we van de week eerst naar Mediamarkt en die ging mee met de prijs, Fifa 16 verkocht voor 35 euro dus al met al uiteindelijk maar 334 betaald voor de X1 met extra controller.

    We gaan in ieder geval met de X1 een mooi einde jaar tegemoet met alle vette games die er nog gaan komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Battlestar28

    • 3 oktober 2015 12:19
    EINDELIJK. Had er zo op gehoopt maar niet verwacht! Dit wordt mijn GOTY pack met nieuwe console :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 4 oktober 2015 04:36
    Ik snap gewoon niet waarom de meerderheid niet voor de PC kiest, Game-pc spaar je even voor en kan weer een paar jaartjes mee, games zijn goedkoper, gamen verloopt soepeler, graphics zijn beter, je kan zoveel je wilt illegaal spelen mocht je geen zin hebben om te betalen, en je betaald geen maandelijks bedrag om online te mogen. Dat laatste moet mijn insziens sowieso bij wet verboden worden…
    Al met al ben je dus veel goedkoper uit en heb je veel meer plezier.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bombing Psycho

    • 4 oktober 2015 10:59
    1 woord: Exclusives.

    Voor mij persoonlijk is er geen enkele game zo tof als Halo. Keuze is dan snel gemaakt dus.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 4 oktober 2015 22:10
    Das wel begrijpelijk, ik heb ook met met name witcher 3 in gedachten een nieuwe pc gebouwd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Battlestar28

    • 4 oktober 2015 11:22
    Omdat sommigen kosten hebben van een woning, gezin met kinderern, auto, hobby als motor, belastingen, huur/hypotheek, verzekeringen enz.
    Dan is 1000 euro voor een goede pc met beeldscherm etc. in verhouding veel duurder dan gewoon een Xdoos of PS voor 350 euro.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 4 oktober 2015 22:22
    Ik denk dat als je veel gamed je met een pc goedkoper uit bent, heb je idd een gemiddeld gezin zal je eerder goedkoper uit zijn met een console.
    Maar als je genoegen neemt met low-settings kan je vanaf zo'n 600 euro inclusief scherm al klaar zijn, maar dan zit je wel echt op het laagste van het laagste en is één van mn genoemde voordelen niet meer van toepassing.
    Hoewel je natuurlijk ook gewoon nog lekker op med-high zou kunnen spelen maar dan op een lekker klein schermpje met 1280*720 pixels, het is maar net waar je prioriteiten liggen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Battlestar28

    • 5 oktober 2015 13:26
    Precies, en een low-end voor 600 is dus zonde voor je geld. Je zit zeker rond de 1000 wil je wat moois.
    Als je af en toe even wil gamen is dus een console beter. Voor Fallout 4 heb ik verder ook geen gold nodig. Een 12 maanden Gold kost je 29 euro bij G2play en 25soms euro met korting.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Erazor

    • 4 oktober 2015 12:21
    Speel daarom ok pc games op de tv. Met Xbox controller gaat perfect. zo veel beter dan een console.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fluf

    • 5 oktober 2015 11:00
    Betalen voor online gamen moet verboden worden, maar illegaal spelen als je geen zin hebt om te betalen vindt je prima?
    Volgens mij gaat dit artikel over een bundel voor de Xbox One. Dus jouw pc verheerlijking is hier totaal niet relevant.