Nieuws
halo infinite

Fable nog in 'vroege fase', blijkt uit vacatures

Veel personeel gezocht

Geschreven door Erik Nusselder op
De nieuwe Fable-game van Playground Games is nog in een 'vroege fase', volgens vacatures op de website van de studio.

Fable werd vorige maand onthuld via een teaser-trailer aan het einde van de Xbox Series X-presentatie. Playground Games is op dit moment echter nog op zoek naar meerdere mensen om het team te versterken. Daar zitten ook belangrijke posities tussen, zoals Lead Scriptwriter, Animation Director en Lead Game Designer.

Uit de vacaturetekst voor Lead AI Engineer wordt duidelijk dat er nog lange tijd gewerkt moet worden aan de nieuwe Fable. "Je komt in een vroege fase bij het team en het project, waardoor je de zeldzame kans krijgt om de technologie vorm te geven waarmee we een grootse AAA-titel maken", valt er te lezen. "Dit is een uitzonderlijke kans om in een vroeg stadium bij een team en project aan te sluiten, waardoor je de zeldzame kans krijgt om vanaf het begin de toekomst van een spannende, grote AAA-titel te vormen."

Dit artikel delen:

Lees meer

Nvidia lanceert nieuwe generatie videokaarten in september Forza Horizon 3 volgende maand verwijderd uit winkels
8

Reacties op: Fable nog in 'vroege fase', blijkt uit vacatures

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    poklaan

    • 12 augustus 2020 12:54
    Dit gaat gewoon 2023, misschien wel 2024 worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MARQ242

    • 12 augustus 2020 12:58
    Zo blijft er weinig over van die mooie launch lineup. Ook al geen Halo. Ik wacht wel met aanschaf.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • ViperVenom

    • 12 augustus 2020 13:20
    @MARQ242 +1

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 12 augustus 2020 18:36
    Dit werd ook bewust niet aangekondigd als launch game ;)@MARQ242

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RoepieRoepie84

    • 12 augustus 2020 13:58
    Ja, ik kan dit eigenlijk niet begrijpen…Er word ruim 5 jaar naar de console release gewerkt. Dan kunnen ze toch ook wel 5 jaar van te voren starten met het ontwikkelen van Fable?! Dit soort spellen bij console release zorgt toch voor hogere verkoop cijfers? Ik zou graag een Xbox halen maar met de release zeker niet meer. Waarvoor? Er zijn games die mij daarvoor overhalen in het voorlopige vooruitzicht voor mij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 12 augustus 2020 14:08
    @RoepieRoepie84 ik denk niet dat 5 jaar geleden de configuratie van de console al bekent was of vast stond. Daarom zie je vooral in het midden tot het einde van een console de grootste en mooiste games. Niet alleen omdat ze de hardware beter beheersen maar ook relatief kort voor een console pas beginnen. Het feit dat remasters goed verkopen zal je ook veel remasters in de eerste levensjaren van een console zien

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 12 augustus 2020 18:34
    Was het allemaal maar zo eenvoudig.
    Ze werken toen nog aan Forza Horizon 4.
    Kwaliteit games kosten nou eenmaal veel tijd @RoepieRoepie84

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RoepieRoepie84

    • 12 augustus 2020 20:39
    Ik vind het gewoon een gemiste kans. Breng je console uit…zorg dat er een paar goede games zijn bij de release dat je zegt van…yes vet man nu moet ik deze honsole wel halen. Zou dat niet veel mooier zijn? Dat Xbox bijv. 2 gruwelijk vetten release games heeft dat je overgehaald bent en zegt van wow deze console koop ik acuut bij release. Deze geluiden hoor ik niet en heb ik zelf ook niet. Ik vind dat gewoon jammer.