Nieuws

Extra gratis games in april met Games with Gold

Onder andere Child of Light en Gears of War: Judgment

Geschreven door David Kers op
Om te vieren dat er meer dan 100 miljoen games zijn gedownload met Games with Gold geeft Xbox in april extra games weg. Dat laat Microsoft weten op zijn officiële Xbox-website.

Onderstaande lijst toont de gratis games en de aanschafprijs in dollars.

Xbox One:
- Pool Nation FX (13,99 dollar): heel april verkrijgbaar
- Child of Light (14,99 dollar): heel april verkrijgbaar

Xbox 360:

- Gears of War: Judgment (19,99 dollar): 1 t/m 15 april
- Terraria (14,99 dollar):  1 t/m 15 april
- Assassin’s Creed IV Black Flag (29,99 dollar): 16 t/m 30 april
- Army of Two: The Devil’s Cartel (19,99 dollar): 16 t/m 30 april

Bron: Xbox

Dit artikel delen:

Lees meer

Gamer.nl streamt Pillars of Eternity Liu Kang onthuld in trailer Mortal Kombat X
14

Reacties op: Extra gratis games in april met Games with Gold

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Echo

    • 27 maart 2015 15:17
    Gratis games met Gold?

    - Pool Nation FX (13,99 dollar): heel april verkrijgbaar (Gratis verkrijgbaar?)
    - Child of Light (14,99 dollar): heel april verkrijgbaar (Gratis verkrijgbaar?)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MikkelE30

    • 27 maart 2015 15:21
    Het staat er een beetje vaag, maar je moeten het lezen als: kost normaal 14,99 > nu gratis.

    Child of light hoor ik veel goede berichten over, maar zou ik normaal gesproken nooit kopen. Op zich leuk dat deze nou gratis beschikbaar komt, ik ben er wel nieuwsgierig naar (maar niet 15 euro nieuwsgierig =) ).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • geert1

    • 27 maart 2015 16:40
    Child of Light is erg leuk. Een soort sprookjesplatformer met een gevechtsysteem als Final Fantasy, prachtige beelden en leuke karakters. Wel een beetje kiddy, maar dat werkte voor mij juist positief bij deze game. Ook kun je kiezen welke karakters je inzet, kun je ze levelen en upgraden met kristallen en kun je het bijkarakter Igniculus gebruiken ter ondersteuning. Oh, en er zijn ook nog puzzels en geheimen te ontdekken. Aanrader!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ahole

    • 27 maart 2015 15:17
    Pfff ….. bagger zoals gewoonlijk. Zag metal gear rising voor 3.99 in Playstation store, Kijk dat wil ook !!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 27 maart 2015 16:47
    Typish weer een belachelijke reactie van je maar tja dat zijn de meesten wel gewend van jou.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ahole

    • 27 maart 2015 17:03
    Sorry maar valt me echt op zelfs als xbox eigenaar, dat de games with gold altijd heeel Karig zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 27 maart 2015 17:26
    Je krijgt het GRATIS, snap niet wat er dan karig onder verstaan moet worden, de games with gold van Sony zijn op de PS4 geen stuk beter ook daar is het triest maar je krijgt het er maar gratis bij, maar goed mensen moeten nu eenmaal altijd wat te zeiken hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • VVG-Gamer

    • 29 maart 2015 00:20
    Gewoon een XBOX eigenaar die geen smaak heeft voor games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 27 maart 2015 16:48
    Dat zijn mooie games die je gratis kan krijgen, Army of Two: The Devil’s Cartel is de enige game die ik niet gespeeld heb dus die dan maar ff scoren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 27 maart 2015 17:45
    Hey Child of light. Die stond nog op mijn te-kopen lijst.

    Mooi weer 15 euro verdient dan :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 27 maart 2015 18:24
    bespaart niet verdient. ;)

    Xone blijft overigens karig ( ps4 ook maar het gaat nu over MS ) X360 heeft wel weer een vol aanbod

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • shd

    • 27 maart 2015 18:53
    Weinig voor mij deze keer, maar wat ze geven is niet slecht

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ali3n8tor

    • 28 maart 2015 12:52
    Gears of war judgment in een malle bui gekocht voor 5 euro om te kijken wat de fuzz nou was erom heen… Nou gefeliciteerd, ik denk dat ik na judgement nooit meer een gears of war wil spelen, wat een fucked up game is dat zeg, een ontzettend gedrocht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • aegoflux

    • 28 maart 2015 13:11
    wanneer komt sony met gratis games ? ?:p