De game, genaamd Curiosity, moet Peter Molyneux inzicht geven in hoe sociale media gebruikt kunnen worden in games. In de game bevinden spelers zich in een kleine kamer met een zwarte kubus in het midden, alle spelers die online zijn zien dezelfde kubus en wanneer ze erop inhakken met een bijtel wordt hij kleiner, totdat hij breekt. Alleen de speler die de kubus de laatste klap geeft krijgt de inhoud van de kubus te zien. Het idee van Molyneux is dat diegene die de inhoud heeft gezien via social media bekendmaakt wat er in de kubus zat.

Wanneer de kubus voor een deel is weggehakt krijgen spelers de mogelijkheid om met echt geld sterkere beitels te kopen waarmee ze sneller kunnen hakken. Eén van deze beitels kost meer dan 40.000 euro en verzekert de koper er praktisch van dat hij de inhoud van de kubus te zien krijgt. "Het is een belachelijke hoeveelheid geld. Maar dit is geen poging om geld te verdienen, het is een test over het psychologische effect van in-game aankopen", aldus Molyneux