Nieuws

Evil Dead: The Game uitgesteld naar 13 mei

Game zou eigenlijk in februari uitkomen

Geschreven door Michel Musters op
Evil Dead: The Game is uitgesteld naar 13 mei.

Het spel werd vorig jaar al uitgesteld naar dit jaar en stond eigenlijk gepland voor een release in februari. Dat blijkt nu ook niet haalbaar, zo laten uitgever Saber Interactive en ontwikkelaar Boss Team Games nu weten. De bedrijven willen door het uitstel de best mogelijke ervaring kunnen leveren.

Evil Dead: The Game is gebaseerd op de bekende horrorfranchise van regisseur Sam Raimi. Spelers vechten tegen de slechte krachten van de Necronomicon Ex-Mortis. Situaties zijn geïnspireerd door de drie cultfilms en de Starz-serie.

Spelers werken in teams van vier samen en proberen te overleven. Spelers kunnen echter ook de krachtige Kandarion Demon besturen om op Ash en zijn vrienden te jagen.

Evil Dead: The Game komt uit op pc, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One en Nintendo Switch.

Dit artikel delen:

Lees meer

Elden Ring-gameplay toont Castle Mourne Two Point Campus komt op 17 mei uit
14

Reacties op: Evil Dead: The Game uitgesteld naar 13 mei

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    coola

    • 29 januari 2022 11:31
    Komt al te veel uit in februari dus deze uitstel is niet erg.

    Ik ga de game uiteindelijk wel kopen maar enkel om mijn evil dead collectie te vergroten. Spelen zal ik het niet doen aangezien het gefocust is op pvp.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Rainking

    • 29 januari 2022 13:22
    @coola
    Ik zag dat dit artikel 1 reactie had en ik dacht "eens kijken of die van Coola is." Yup, we have a winner! Bedoel ik trouwens niet negatief, hoor. Verre van zelfs. Ik weet gewoon dat je veel hebt met de franchise. Misschien als je het een keer probeert, bevalt het ook nog. Dat zou helemaal mooi zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 30 januari 2022 11:08
    @Rainking

    Thja wat kan ik daar opzeggen xD. Als het om evil dead gaat kan ik gewoon niet niet reageren.

    Ik ga de game wel uit testen maar als het 4 players vs 1 player is ben ik er snel klaar mee. Is het vier players vs een AI kandarian demon dan zal ik het vaker spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Rainking

    • 30 januari 2022 20:39
    @coola
    Zo heb ik vorig jaar een fysiek exemplaar van DC Universe Online voor de PS3 gekocht. Gewoon omdat ik een DC fan ben. De schijf heb je al jaren niets meer aan, omdat het volgens mij al tien jaar free-to-play is. Maar net als jij zegt, voor de collectie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mole28

    • 29 januari 2022 15:05
    D8 ook al dat ie van Coola zou zijn ;)
    Ik hoop dat deze game ook een soort singleplayer heeft want doorgaans geef ik niet zo veel om dit soort spellen. Maar net zoals Coola moet ik hem hebben vanwege Bruce Campbell!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 29 januari 2022 19:57
    @mole28 hier hetzelfde, multiplayer interesseert me werkelijk helemaal niets, maar single player in deze setting juist weer wel. Moet wel zeggen dat het een beetje klinkt als die laatste Friday the 13th game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 30 januari 2022 11:10
    @mole28

    Wat ik er van las gaat, de sp vooral side missions zijn met bots. Zit ik niet echt op te wachten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mole28

    • 30 januari 2022 22:46
    @coola Hmm, ik ook niet echt nee.
    Ik had liever een remake of vervolg gehad op Regeneration.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 31 januari 2022 10:02
    @mole28

    Ik wou nog via de Necronomicon Ex-Mortis er voor zorgen dat er een remake van Regeneration zou komen.

    Maar ik denk dat er iets mis ging toen ik de worden Klaatu barada nik…cough zei.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mole28

    • 31 januari 2022 18:11
    @coola
    :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    obi-twan kenobi

    • 29 januari 2022 21:44
    Ik heb ook interesse in deze game vanwege de toffe films en serie. Heb weinig met multiplayer. Volgens de informatie die ik heb kunnen vinden zal het niet alleen pvp zijn, maar ook een coop modus bevatten. Dat vind ik wel leuker dan pvp. Alleen dan nog iemand vinden om samen te spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 29 januari 2022 22:04
    Het enige wat dit soort games met mij doen is dat ik de films nog een keer ga kijken.
    Bij MP haal ik af

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • robzzz22

    • 30 januari 2022 01:28
    Wat is die coola toch een grap, een echte cult joke net als deze film. Jezus christus

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 30 januari 2022 19:28
    @robzzz22

    Oh wat voor grappig zeg ik dan bij dit nieuwsbericht