Nieuws
The Last of Us: Part 1

'Er zit de hoogst mogelijke zorg en aandacht in The Last of Us: Part 1'

Ontwikkelaar neemt het op voor de remake

Geschreven door Michel Musters op
Een ontwikkelaar die aan The Last of Us: Part 1 heeft gewerkt claimt dat de remake niet zomaar een manier is om snel geld binnen te harken.

Dat meldt Robert Mirroson, een animator die onder andere aan de aankomende remake heeft gewerkt, op zijn eigen Twitter-account. Hij reageert daarmee op kritische geluiden van gamer die menen dat de in 2013 verschenen Naughty Dog-game helemaal nog geen remake nodig heeft.

"Het is het meest minutieus gemaakte project waar ik in mijn complete carrière deel van uit heb gemaakt. Er zit het hoogste niveau van zorg en aandacht voor details in."

In een vervolgtweet meldt hij: "Ik heb geen invloed op de prijs van de game en de waarde ervan is subjectief. Je kan zelf bepalen of je het wil hebben of niet. Ik zeg alleen maar dat ik vol ontzag ben over het werk dat een ongelooflijke groep mensen aan dit project heeft verricht. Er zit een enorme hoeveelheid passie in."

In juni werd The Last of Us: Part 1 officieel aangekondigd. De game is helemaal opnieuw opgebouwd voor PlayStation 5, draait in 60 fps en heeft verbeterde AI. The Last of Us: Part 1 komt op 2 september uit voor PlayStation 5. Op een later moment moet de game ook naar pc komen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Kojima op social media verward met moordenaar op Japanse politicus Nieuwe PUBG-map Deston verschijnt woensdag op pc
15

Reacties op: 'Er zit de hoogst mogelijke zorg en aandacht in The Last of Us: Part 1'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Bteqq

    • 11 juli 2022 08:47
    Ik heb op de planning staan om deze en deel 2 achter elkaar op PS5 te spelen. Heel veel zin in!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Goodmushin

    • 11 juli 2022 08:52
    @Bteqq

    Worden leuke lange dagen voor jou :-)
    Het spel is top! Have fun.

    Ik overweeg het zelfde te doen haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Bteqq

    • 11 juli 2022 19:41
    @Goodmushin

    Thanks en daarna ook nog maar eens Uncharted 4 en The Lost Legacy (beide al tweemaal gespeeld haha). Beide TLOU eenmaal gespeeld op PS4, maar ben benieuwd naar deze versie en de upgrade van deel 2.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Goodmushin

    • 12 juli 2022 08:56
    @Bteqq

    Ik heb de ps5 versie recentelijk uitgespeeld!

    Dat was wederom genieten!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jorn6810

    • 11 juli 2022 11:07
    Ik ben wel heel erg benieuwd naar de eerste echte gameplay. Maar gezien de release begin september, zal dat niet super lang meer duren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • BadPlayerOnr

    • 11 juli 2022 11:22
    @Jorn6810 klopt. Maar denk omdat het een Renake is en veel overgenomen is van TLOU2 dat het een grote verbetering zal zijn. Het verhaal blijft natuurlijk gewoon top.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jorn6810

    • 11 juli 2022 11:42
    @BadPlayerOnr dat denk ik ook, maar wil het graag in actie zien haha. Dit is een van mijn favoriete games allertijden, dus elke kans om hem opnieuw te spelen, grijp ik met beide handen aan!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • BadPlayerOnr

    • 11 juli 2022 11:20
    Kan niet wachten. Heb hem net voor de derde keer gespeeld. Das dat wordt nummer 4!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Scratcher

    • 11 juli 2022 11:23
    Als deel II ook naar PC komt ga ik deze 100% zeker weten aanschaffen!
    Blijft het alleen bij deel I naar PC dan sla ik ze over.
    Heb hetzelfde met Horizon Zero Dawn. Ga geen afgebroken serie beginnen. Dan maar niet…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • BadPlayerOnr

    • 11 juli 2022 13:43
    @The_Scratcher ik denk dat HFW en ook TJOU2 uiteindelijk naar PC komen gaat alleen een paar jaar duren. Hetzelfde met God of War Ragnarok.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Scratcher

    • 11 juli 2022 18:32
    @BadPlayerOnr ik hoop het van harte!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr_joystick88

    • 11 juli 2022 13:14
    Dat is aan de prijs ook wel te zien, toch heb ik wel zin in deze game als hij in de sale komt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gusanito

    • 11 juli 2022 23:07
    Ik zie veel mensen schreeuwen dat het een cashgrab is en de zoveelste remaster. Ik snap die onderbuikgevoelens, maar de eerste beelden van deze remake (niet remaster) zagen er gewoon als een enorm grote grafische stap uit. Het idee om het eerste deel te spelen met de graphics van Part II vind ik een heerlijk idee. Ik heb een tijdje geleden Part II op 60fps op de PS5 gespeeld en dat was echt zo tof.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 12 juli 2022 08:46
    @gusanito het gaat er ook een beetje om dat dit al de tweede remaster is van deze game. Ze hebben heel goed werk afgeleverd met de eerste remaster en ook in deze heb ik wel vertrouwen, maar de eerste kwam in 2012 uit? Drie versie in 10 jaar van dezelfde game vind ik wel wat veel. En ja andere ontwikkelaars doen het ook maar dat maakt het nog niet ok
    Ik sta er dus een beetje dubbel in. Ze maken er zeker wat moois van maar vind het ook wat overdreven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Keesje_NLNL

    • 12 juli 2022 03:26
    Verdomme, dacht al die tijd dat die remake GELIJK naar de PC zou komen..

    K*t consoles..