Nieuws
dualsense ps5

Er verschijnen binnenkort mogelijk twee nieuwe DualSense-kleuren

Met een grijs en rood kleurenschema

Geschreven door Michel Musters op
Er zouden binnenkort mogelijk twee nieuwe kleurvariaties van de DualSense-controller kunnen verschijnen.

Dat claimt de Spaanse website AreaJugones te hebben vernomen van een contact binnen Sony. Hoewel er geen manier is om te verifiëren of men op de website de waarheid vertelt, wist AreaJugones eerder al een PlayStation Plus-game correct te lekken.

Volgens de site zou het gaan om twee nieuwe PlayStation 5-controllers: eentje met een grijs kleurenschema en eentje met een rood kleurenschema. Er zijn echter geen foto's beschikbaar. Vooralsnog is het dus afwachten of Sony ergens binnenkort nieuwe kleuren van de DualSense onthult.

Dit artikel delen:

Lees meer

Verbeterde Mako-besturing in Mass Effect: Legendary Edition is optioneel Switch-versie Baldur's Gate: Dark Alliance plotseling uitgesteld
14

Reacties op: Er verschijnen binnenkort mogelijk twee nieuwe DualSense-kleuren

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 10 mei 2021 10:01
    vind het een heerlijke conroller en een mooie maar wit je ziet er alles op helaas.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sall3mander

    • 10 mei 2021 10:20
    @hulstpower ik vind het heel erg meevallen. Behoorlijk wat tijd die controller vast gehad, maar hij ziet er nog helemaal clean uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 10 mei 2021 10:30
    @Sall3mander

    Dit inderdaad, ik sta er van te kijken hoe schoon die controller blijft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 10 mei 2021 11:20
    @Sall3mander
    Ik had laast wat er op zitten en ik eet nooit en game.
    Misschien zat er gewoon iets op me handen en gaf dat licht af.
    Maar me ps5 vind ik wel stof happen en die ligt plat onder tv misschien dat daarom en iets meer stof pakt maar dat is 1 x per week doekje er over heen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 10 mei 2021 12:49
    @hulstpower aan de buitenkant bedoel je?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 10 mei 2021 12:56
    @Ziminar ja het witte gedeelte alleen. Heb hem nog niet open gemaakt dat doe ik pas na half jaar of jaar even kappen er af. Even doekje aan buiten kant en hij is schoon zat

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 10 mei 2021 18:45
    Ugh grijs en rood? Really? Terwijl zwart juist het meest gevraagd is. Ik blijf het nog steeds zo achterlijk vinden dat ze de PS5 wit hebben gemaakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 10 mei 2021 20:24
    @SuperDre wit is zo erg niet, je ziet er minder stof op liggen :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 10 mei 2021 20:40
    @GoofyZ3 Vind het wit inderdaad heel erg meevallen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 10 mei 2021 20:47
    @GoofyZ3 zie er juist meer stof op liggen dan op de series x.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 11 mei 2021 01:35
    @hulstpower klopt playstation 5 is 2x zo groot, dus in theorie zie je meer liggen wanneer hij vlak ligt en xbox staat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 11 mei 2021 06:48
    @GoofyZ3 dat snap ik, maar bij mij ligt er over het algemeen gewoon sneller stof op en meer niet omdat ie groter is.
    dit kan zijn om dat ie zeg maar tussen 2 planken ligt en xbox niet want die past niet. Ik heb geen idee maar ik vind de ps5 sneller vies worden met stof.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 11 mei 2021 18:55
    @GoofyZ3 nouja, is dan misschien juist beter dat je het stof er op ziet liggen, maak je em misschien ook eerder schoon waardoor problemen met oververhitting op langere termijn wordt voorkomen. Maar voordeel van zwart is juist dat het ding minder opvalt in ieder geval in mijn huiskamer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 11 mei 2021 10:49
    Mijn Xbox controller blijft brandschoon.