Nieuws
Hoofdpersoon V uit Cyberpunk 2077

'Erg slim' om Cyberpunk 2077-gameplay niet aan de hele wereld te laten zien volgens bedenker

Interview met maker van het originele rpg-bordspel

Geschreven door Pablo Bool op
Tijdens een interview met de bedenker van het bordspel Cyberpunk 2020 zegt hij dat er heel weinig beelden van de Cyberpunk 2077 zijn getoond, omdat perfectie nu essentieel is.

We hebben heel veel dingen die we willen doen en dat neemt tijd in beslag. En ik hoop dat fans ons de tijd gunnen om dat te doen", aldus Pondsmith.

Hij vertelt dat de game erg dichtbij zijn eigen visie zit. "De game zoals we die nu hebben is erg dichtbij hoe ik het in mijn eentje in een bezemkast in elkaar had gezet. Ik kijk soms naar dingen en denk: 'Oh mijn god, dat is perfect'. Maar om zulke perfectie te bereiken is er tijd nodig."

Tenslotte meldt hij dat het "erg slim" was om niet de pre-alpha gameplaybeelden aan de hele wereld te laten zien. "Als we te veel koks in de keuken hebben, krijgen we uiteindelijk geen goede maaltijd." De bordspelmaker geeft aan dat genoeg privacy en tijd cruciaal zijn voor een project van dit formaat.

Redacteur Jacco maakte deel uit van een select groep persmensen die die gameplaybeelden te zien kregen tijdens de E3. In zijn preview schrijft hij dan ook: "We kunnen niet genoeg benadrukken hoe indrukwekkend Cyberpunk 2077 is en hopen dan ook dat de gameplay footage die wij hebben gezien snel vrijgegeven wordt. De sfeer is weergaloos en de look is een combinatie van het (wat donkerdere) Blade Runner met een vleugje Ghost in the Shell en oude cybergames zoals Burn: Cycle."

Dit artikel delen:

Lees meer

Pre-patch voor World of Warcraft: Battle For Azeroth verschijnt volgende week Update: Battlefield 1 Turning Tides- en Battlefield 4-dlc Second Assualt nu gratis
17

Reacties op: 'Erg slim' om Cyberpunk 2077-gameplay niet aan de hele wereld te laten zien volgens bedenker

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • HazeRon

    • 13 juli 2018 12:00
    Laat maar komen 😍 cd projekt krijgt alle tijd die ze nodig hebben. Bethesda niet

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MelvinChowder

    • 13 juli 2018 12:43
    @HazeRon Wat heeft Bethesda ermee te maken?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LordLuc

    • 13 juli 2018 16:51
    Fallout 76

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aquemini

    • 13 juli 2018 12:05
    er is een cool interview van Angry Joe met de CD Projekts over de game. Daar hoor je zeer interessante dingen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MonsterCrab

    • 13 juli 2018 13:44
    @Aquemini Cool, die ga ik even checken! Hier de link voor als iemand anders hetzelfde wil doen. :) https://www.youtube.com/watch?v=6LAH3qE73lE

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paul_Power

    • 13 juli 2018 12:19
    Ik snap nooit zo goed waarom dit soort berichten in het rondgeslingerd worden. Het enige wat ik mij kan bedenken is om de hype-train te voeden. Als de beelden niet geschikt waren voor publiek is de game dus ver, heel ver van af. Alle media die het wel gezien hebben praten er gigantisch positief over, de looks, de feel, graphics ect ect ect, is het dan niet wel gewoon geschikt om te laten zien, waar wachten ze op……….dit voelt gewoon als onnodig proberen te hypen, het hoeft niet gehyped te worden, elke verdomde ziel kent The Witcher 3 houd van het spel en kijkt uit naar Cyberpunk 2077

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 13 juli 2018 12:43
    Ze mogen alle tijd pakken die ze willen kwaliteit voor kwantitieit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • boxmeer

    • 13 juli 2018 15:43
    Het lijkt me duidelijk dat deze game pas met de nieuwe generaties consoles komt. Dit om aan te tonen waar de nieuwe consoles tot in staat zijn. En ik denk dat de huidige, behalve de Xbox One X deze niet zullen trekken. Nee heb geen gameplay gezien, maar ga hier vanuit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RidgeRazor

    • 13 juli 2018 16:36
    @boxmeer

    Zoveel aannames.. De game komt gewoon uit voor deze generatie consoles (en PC). Of de game in een later stadium ook een release krijgt voor de next gen, is onduidelijk maar niet ondenkbaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LordLuc

    • 13 juli 2018 16:49
    Helemaal niet slim. Zo krijg je minder mensen aan boord van de hype train.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • anyaka

    • 13 juli 2018 22:05
    Toen ik hoorde dat dit een fps is geworden ben ik van de hype trein afgestapt, hadden ze wel gameplay laten zien was ik misschien nog op de hypetrein geweest, ze moeten iig met iets heel bijzonders komen om mij weer op de hype trein te krijgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 14 juli 2018 07:32
    @anyaka
    Gelukkig wordt het geen FPS maar een First Person RPG

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • anyaka

    • 14 juli 2018 18:01
    @Sander999 Ok, fps met rpg elementen, totdat ik gameplay zie die mij het tegendeel bewijst zal ik zo de game omschrijven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 14 juli 2018 18:25
    @anyaka Dude het is een rpg net als the witcher. Alleen was The Witcher 3rd person en cyberpunk is fps. Maar jij speelt dan geen fps spellen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 14 juli 2018 20:04
    @anyaka
    Prima gozer, als jij het beter weet dan de makers van de game zelf (terwijl je de game niet gespeelt hebt of überhaupt gezien hebt en je baseert op verslagen uit 2e hand) be my guest. Je zet jezelf alleen wel een klein beetje voor lul door het een FPS te noemen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • anyaka

    • 14 juli 2018 21:26
    @Sander999 Ik hoop juist dat ik mijzelf compleet voor lul heb gezet, want ik hoop dat ik het fout heb en dat de game een hele vette rpg gaat worden…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SilNiN

    • 16 juli 2018 08:00
    Als het item gaat over de vraag of Cyberpunk 2077 een RPG of een FPS is, dan is het misschien handig om 2020 geen bordspel te noemen. :)
    Ook dat is een (tabletop) RPG.