'Erg slim' om Cyberpunk 2077-gameplay niet aan de hele wereld te laten zien volgens bedenker | Gamer.nl

'Erg slim' om Cyberpunk 2077-gameplay niet aan de hele wereld te laten zien volgens bedenker | Gamer.nl

Tijdens een href="http://uk.ign.com/articles/2018/07/12/cyberpunk-creator-on-2077-perfection-takes-time">interview </a>met de bedenker van het<a href="https://en.wikipedia.org/wiki/Cyberpunk_2020"> bordspel Cyberpunk 2020</a> zegt hij dat er heel weinig beelden van de Cyberpunk 2077 zijn getoond, omdat perfectie nu essentieel is.

We hebben heel veel dingen die we willen doen en dat neemt tijd in beslag. En ik hoop dat fans ons de tijd gunnen om dat te doen", aldus Pondsmith.

Hij vertelt dat de game erg dichtbij zijn eigen visie zit. "De game zoals we die nu hebben is erg dichtbij hoe ik het in mijn eentje in een bezemkast in elkaar had gezet. Ik kijk soms naar dingen en denk: 'Oh mijn god, dat is perfect'. Maar om zulke perfectie te bereiken is er tijd nodig."

Tenslotte meldt hij dat het "erg slim" was om niet de pre-alpha gameplaybeelden aan de hele wereld te laten zien. "Als we te veel koks in de keuken hebben, krijgen we uiteindelijk geen goede maaltijd." De bordspelmaker geeft aan dat genoeg privacy en tijd cruciaal zijn voor een project van dit formaat.

Redacteur Jacco maakte deel uit van een select groep persmensen die die gameplaybeelden te zien kregen tijdens de E3. In zijn preview schrijft hij dan ook: "We kunnen niet genoeg benadrukken hoe indrukwekkend Cyberpunk 2077 is en hopen dan ook dat de gameplay footage die wij hebben gezien snel vrijgegeven wordt. De sfeer is weergaloos en de look is een combinatie van het (wat donkerdere) Blade Runner met een vleugje Ghost in the Shell en oude cybergames zoals Burn: Cycle."

Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou