Althans dat denken de mensen van Microsoft en Taco Bell dan toch. Zo werd er gisteren een overeenkomst aangekondigd waarbij deze twee bedrijven de grootste promotiedeal uit de geschiedenis hebben gesloten. John O'Rourke, vice president of sales and marketing for Xbox sprak het allemaal goed met zijn offciele statement: "Our co-marketing relationship is based on our commitment to deliver an entertaining, top-of-the-line promotion to our customers."

Het is in ieder geval niet elke dag dat twee bedrijven van een dergelijke omvang een actie als deze organiseren. Deze acties zijn dan natuurlijk wel gericht op het Amerikaanse en Canadese publiek. Wat we precies in Europa mogen verwachten valt nog te bezien.

Taco Bell zal tijdens deze promotiecampagne actief en fanatiek de Xbox promoten zowel in de ketens van het bedrijf zelf als in de verschillende media waaronder tv en geprinte pers. Debbie Myers wist namens Taco Bell nog het volgende te zeggen: "Our energetic brand personality mirrors the edgy Xbox brand, which is already resonating with our customers."

Bij aankoop van een Xbox korting op de volgende Taco? Een Xbox happymenu? Bij aankoop van je tweede Taco een Xbox gratis? Ik ben benieuwd wat voor creatiefs we mogen verwachten.