Nieuws
The Witcher 3: Wild Hunt

Elon Musk wil The Witcher 3 in Tesla's

Officieel Twitteraccount van de The Witcher-game uit zorgen via afbeelding

Geschreven door Dagmar De Groot op
In een Twitter-poll vraagt Elon Musk, CEO van Tesla Motors, of mensen de The Witcher 3-game in de auto willen hebben.

De serie kan al gekeken worden terwijl automobilisten op de parkeerplaats staan te wachten via Netflix dat al in de auto geïnstalleerd is. De volgende stap, als het aan Elon Musk ligt, is om de game in de auto te krijgen. Hij is wel benieuwd wat anderen daar van vinden en plaatst daarom een poll op Twitter. Er kan gekozen worden om een muntje te werpen of om last te hebben van de pest. Zo’n 85 procent is het eens met zijn idee en heeft de CEO een figuratief muntje toegeworpen.

Het officiële Twitteraccount van de The Witcher-game heeft met een knipoog op zijn plan gereageerd.

Dit artikel delen:

Lees meer

Ninja Theory kondigt experimentele game Project: Mara aan Riot moet wellicht 400 miljoen dollar uitbetalen aan vrouwelijke werknemers
9

Reacties op: Elon Musk wil The Witcher 3 in Tesla's

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    TheChief

    • 22 januari 2020 16:21
    Toss a coin to your witcher……….I mean the CEO of a company who should focus on building proper cars rather than all these gimmicky things that serve no purpose?

    Ik bedoel, Teslas hebben naar ik heb vernomen nog steeds issues met de kwaliteit van de lak bijvoorbeeld wat redelijk onacceptabel is voor een auto van minimaal 50k Euros als je uit gaat van de Model 3.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Robert-Frans

    • 22 januari 2020 16:30
    Volgens mij zijn auto's bedoeld om in te rijden, maar daar zal ik dan wel weer ouderwets in zijn.
    En áls ze dan dit soort spellen erin willen bouwen, dan het beste in de rug van de stoelen voorin, zodat de kinderen achterin weer een tijdje zoet ermee zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mrakd

    • 22 januari 2020 17:14
    @Robert-Frans Het idee is dat je gaat spelen terwijl je supercharged langs de snelweg. Dan zit je half uur te wachten en kun je een kop koffie halen in een nabijgelegen hotel/tankstation.. of the witcher spelen. Maarja een grote rpg in een auto? Dat is wel een stom idee. Nu zit er bijvoorbeeld Cuphead in. Ook niet handig want je gooit zo je controller door het ruit van frustratie, maar het is in ieder geval een spel dat je 30min speelt en weer weglegt. 30min the witcher weet je net weer wat je moet doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • ph4ge

    • 22 januari 2020 22:08
    The Witcher 3 is geen spel wat je even incidenteel speelt. Daar ben je rustig 50 uur mee bezig. Ik heb liever dat er meer leuke laagdrempelige spellen op mijn Tesla komen voor als je even 10 minuten te doden hebt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Psychoot

    • 24 januari 2020 08:26
    @ph4ge
    Zo speel ik anders RDR2 incidenteel, 1-2 uur per week max. (Helaas niet meer tijd).
    Ben dan ook nog bezig met de SP :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Janzijnvader

    • 22 januari 2020 22:10
    Welke games komen er uit voor mijn Opel Corsa?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 22 januari 2020 22:46
    @Janzijnvader destruction derby, carmageddon, need for speed, burn-out - kies maar 😉

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Janzijnvader

    • 23 januari 2020 07:13
    @Jumpman oooo Destruction Derby was ook zo vet hè :o

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 23 januari 2020 08:57
    @Janzijnvader yep, hoewel ik toen en nog steeds een groot liefhebber ben van RPG games werd er bij mijn eerste PlayStation ook destruction derby gekocht 😁. Veel te veel plezier aan beleefd ten nadele van t huiswerk 😂 #schoolwasprachtig 😜