Nieuws
Kojima Productions

Elle Fanning heeft rol in nieuwe Hideo Kojima-game

De identiteit van de actrice op de poster is onthuld

Geschreven door Michel Musters op
Elle Fanning heeft een rol in een nieuwe game van Hideo Kojima en zijn studio Kojima Productions.

Dat werd vannacht tijdens PAX Australia 2022 onthuld. Tijdens Tokyo Game Show vorige maand toonde Kojima Productions een mysterieuze poster van een silhouette van een vrouw met de vraag "Wie ben ik?". De poster werd niet alleen op internet vertoond, maar ook in een korte vr-demo. Fans speculeerden over de identiteit van de actrice op de poster - sommigen dachten Margaret Qualley te anderen vermoedden Elle Fanning.

Het blijkt dus die laatste actrice te zijn. Eerder deze week hintte Kojima er al naar dat de identiteit van de actrice binnenkort zou worden onthuld, en dat is nu dus gebeurd. Door op PAX Australia een qr-code op de poster van het project te scannen, krijgt men een nieuwe illustratie te zien waarop duidelijk wordt gemaakt dat het om Elle Fanning draait. De tekst op de poster maakt daarnaast duidelijk dat het een game betreft.

Elle Fanning is een 24-jarige actrice. Ze is bekend van rollen in Maleficent, Super 8, Teen Spirit en The Neon Demon. Ze is de zus van actrice Dakota Fanning.

Verdere details over het spel zijn er op dit moment niet. Het is niet duidelijk of dit het al aangekondigde spel is dat Kojima maakt met behulp van Microsofts cloudtechnologie. Er gaan ook al geruime tijd geruchten over een horrorgame genaamd Overdose met Margaret Qualley in de hoofdrol, alsmede een vervolg op Death Stranding.

Hideo Kojima

Dit artikel delen:

Lees meer

Win Fifa 23 Siberian Mayhem-dlc voor Serious Sam 4 nu uit voor PS5 en Xbox Series
35

Reacties op: Elle Fanning heeft rol in nieuwe Hideo Kojima-game

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    coola

    • 7 oktober 2022 08:53
    Nice, Elle Fanning is net zoals haar zus Dakota een geweldige actrice. Ben benieuwd in welke game van meesterbrein Hideo Kojima ze een rol heeft. Ik heb zo'n vermoeden dat het die horror game gaat zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • GekkeHenkie

    • 7 oktober 2022 13:59
    @coola verander is eens in ik vind, je bent zo vol van jezelf dat jouw visie de enige voor je is. Gatver

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Witty1889

    • 7 oktober 2022 14:19
    @GekkeHenkie Verander "je bent" eens in "ik vind dat jij … bent"? Ik maak zelf wel uit of ik vind dat coola zo vol is van zichzelf dat zijn visie de enige visie voor hem is. Gatver.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • GekkeHenkie

    • 9 oktober 2022 09:46
    @Witty1889 touche

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 7 oktober 2022 14:42
    @GekkeHenkie

    "Ik vind" is echt zo'n arrogante zin. Ten tweede jij gaat niet bepalen wat ik zeg of doe. Ik blijf mijn mening op mijn manier uiten. Heb je daar problemen mee? Dan is dat precies dat….. jouw probleem.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 7 oktober 2022 15:18
    @coola Dat je nog steeds niet doorhebt dat je mensen ontzettend hindert met hoe je bepaalde dingen zegt. En het woord meesterbrein is totaal overbodig. Want ten eerste dat is simpelweg gezien jou mening. Want ik vind hem verre van geniaal . En ten tweede het werkt ergenis op. Terwijl wanneer je gewoon zou zeggen ik ben benieuwd in welke nieuwe game Koijma deze vrouw een rol heeft. Wek je 1 geen irritatie op. En 2 je zet je mening niet neer als een feit wat bij de meeste ook weer irritatie oplevert. Maar ik zal eens zeggen in plaats van koppig en starrig door te gaan is het misschien ook eens een idee om naar de goed bedoelde adviezen van andere te luisteren. Maar het blijft knap dat ondanks de goed bedoelde adviezen je gewoon niet luistert. En wat het nog verwonderlijke is dat je keer op keer door gamer gespaard wordt. Maar goed waarom probeer ik het ook je luistert toch niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    AveryJackson

    • 7 oktober 2022 15:25
    @Snoop213 Misschien moet jij even lekker een weekend niet op internet zitten met je onzinnige frustrerende post. Ik snap dat het hele Microsoft en ABK verhaal sommige van de Phil Spencer fans helemaal gek maakt, maar probeer die frustratie niet op anderen af te reageren.

    Ben jij de broer of zus van Bart81 ofzo? Reageert ook alleen maar triggered op de persoon.

    Ontopic: Idd hopelijk is dit een horror game, van meesterbrein Hideo Kojima.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 7 oktober 2022 15:39
    @AveryJackson Misschien moet je als je in de war bent niet een post gaan plaatsen. Dus iedereen die kritiek op Coola heeft en ik ben niet de enige zijn Phil spencer fans die nerveus is over de ABK deal haha. De enige die daar zo te zien mee bezig is ben jij. Want anders breng je het hier niet ter sprake.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    AveryJackson

    • 7 oktober 2022 15:45
    @Snoop213 Aah ik hoor het al…je bent een meeloper. Een member van een groepje dat graag Coola pest. Je bent niet de enige..nee klopt je verschuilt je meteen achter anderen.

    Ben benieuwd of je in het echt ook zo'n grote bek hebt naar anderen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 7 oktober 2022 15:58
    @AveryJackson Waar pest ik Coola? ik geef goed bedoelde adviezen. Hoe hij kan zorgen dat mensen zich minder aan hem storen. Ik kan jou ook wel een tip geven als je niets zinnigs te zeggen hebt kun je beter niets zeggen. Ik wens jou in ieder geval een fijne dag toe.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bart81

    • 7 oktober 2022 15:58
    @AveryJackson
    Hahahaha, wat ben jij een ongelofelijk triest mannetje zeg. Eerst stuur je mij vandaag een prive bericht dat je me gewaarschuwd hebt en dat je zaken in prive berichten wilt uitvechten. (jouw woorden) Vervolgens betrek je me weer in een van je kansloze berichten. Ik mag toch echt hopen dat je binnenkort een ban krijgt. Maar dat maakt helaas niks uit, want dan maak je waarschijnlijk weer een nieuw account aan. :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    AveryJackson

    • 7 oktober 2022 16:17
    @Bart81 Zelf kan je het voorkomen door zelf eerst eens te kappen om op de man te reageren. Als je om een ban vraagt, dan lijkt het me dat jij die gezien je eerdere comments ook kan verwachten.

    Gezien je zelf zo lekker op de man speelt richting mij, ga je wel snel huilen als ik je naam post. En nee hoor misschien moet je je inbox beter lezen. Ik zeg als je iets wilt uitvechten doe je dat daar. Maar jij wilt je altijd graag kenbaar maken op de frontpage. Wel de waarheid posten en niet nu hier gaan liegen. Zo te lezen vind je het alleen maar leuk dat andere mensen gepest worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bart81

    • 7 oktober 2022 16:20
    @AveryJackson
    Wie wil zich nu kenbaar maken? Jij zet mijn naam zonder enige reden
    beledigend in een bericht. Kap met het verdraaien van woorden!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    AveryJackson

    • 7 oktober 2022 16:25
    @Bart81 Ga je comments eens lezen in het andere news item en kom dan weer eens terug.

    Of voel je nu de klap van de molen? Gezien wat je constant bij mij doet begin je nu te janken…misschien weet je nu hoe het voelt?

    We kunnen best een normale discussie hebben, echter ik heb het idee dat je vooral reageert wanneer je dat op de man kan doen en niet anders. Ik kan die shit gewoon naar gamer.nl sturen hoor en het staat allemaal openbaar wat je roept, dus je hoeft nu niet te doen alsof je neus bloed. Tenzij je opeens snel al je posts gaat editten ;-).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bart81

    • 7 oktober 2022 16:28
    @AveryJackson
    Je doet je best maar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • revanius

    • 7 oktober 2022 15:55
    @Snoop213 ik vind hem ook maar so so, metal Gear solid was nice maar zijn nieuwe projecten zijn gewoon pretentieus.

    Overigens is coola altijd al een troll geweest.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 7 oktober 2022 15:59
    @revanius

    Ik ben verre van een troll . Ik zeg gewoon ongefilterd wat ik denk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 7 oktober 2022 16:15
    @coola Dat je totaal al mijn goed bedoelde adviezen negeert zegt mij voldoende.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 7 oktober 2022 19:39
    @revanius ik moet zeggen, ik heb onlangs Death Stranding gespeeld en was erg on de indruk van het verhaal. Erg tof gedaan.

    Verder ben ik ervan overtuigd dat Coola geen troll is. Hij geeft zijn mening en misschien vind je de manier waarop hij die uit irritant, maar dat maakt hem geen troll.
    Er is maar een troll in deze thread en daar bedoel ik jou ook niet mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Roolio

    • 8 oktober 2022 09:28
    @Ziminar
    Eens. Coola is zeker geen troll. Die ander is dat zeker wel.