
Nieuws

intro text
Potentiële bezitters van de Xbox 360 zullen blij zijn om te horen dat elk stukje asfalt in Project Gotham Racing 3 uniek zal zijn. Dit heeft ontwikkelaar Bizzare Creations vandaag in zijn weblog bekend gemaakt. Het asfalt is opgebouwd uit vier afzonderlijke lagen, die samen voor dit unieke resultaat zorgen. De bandensporen die je op het asfalt ziet, zijn eveneens in real-time gegenereerd, afhankelijk van de frictie en de draaiing van de banden! Je zult wel stil moeten staan om het effect te bewonderen, maar dan heb je ook wat. De overige details uit het spel zullen de komende weken met nieuwe screenshots belicht worden. Of men ook gameplay in het spel zal stoppen, is nog niet bekend gemaakt.We've got diffuse textures, specular maps, bump maps, and more textures (at different scaling) to ensure that you never see a repeated bit of tarmac. Every inch of every track will look unique, which is no small feat considering we're building huge areas of cities. The skid marks themselves are actually made by the game in real-time, so that when the wheels lock or experience enough friction you'll see rubber blended onto the tarmac. Even if you don't understand all of this technical stuff, seeing it all in action is really great.
Reacties op: Elk stukje asfalt is uniek in Project Gotham Racing 3
Skeejay
MMaRsu
Lol
HORUS12
Victory-Is-Life
Victory-Is-Life
wasp16
PrimePigmee
DoOdLe
Ze hebben t dr wel slim neergezet:
Je zult wel stil moeten staan om het effect te bewonderen, maar dan heb je ook wat.
Niemand gaat stil staan in een race game! Duhh..zo kan je ook zeggen dat er vliegjes tegen je auto aankletsen..maar het is de bedoeling dat je het snelste bent, dus kijken doe je daar toch niet naar..
-Mike-
jelex
dsperial
Jerhui
Zo heb ik van het weekeind weer eens PGR2 in mijn Xbox gepropt na een lange tijd Forza gespeelt te hebben, en het viel me direct op hoe slecht het wegdek in PGR2 is ten opzichte van de veel nieuwere Forza.
Dus ook al sta je niet stil, het is nog steeds erg belangrijk voor het totaal plaatje.
HanTheMan
Denk aan vaste camerapunten in de Replay mode, dat levert op deze manier toch geweldige plaatjes op!
Reken er op dat die reflecties en landschappen er ook prachtig uitzien.
-Mike-
Mensen willen realistische race spelletjes ,zo mooi mogelijk,,is het een keer een mooi plaatje van ingame,,zitten de meesten te huilen dat het niet goed is : ja je let er toch niet op ,pfff koop dan geen console ofzo (nee ik ben geen fanboy)
Vinniel
Erik_XP
Erik_XP
Erik_XP
Skeejay
retiredkamikazepilot