Elk personage en vijand heeft een hartslag in The Last of Us: Part 2

Elk personage en vijand heeft een hartslag in The Last of Us: Part 2

In The Last of Us: Part 2 heeft elk personage en elke vijand een hartslag.

Dat laat Anthony Newman van Naughty Dog weten in een interview met Polygon. De techniek wordt niet in beeld gebracht met een metertje, maar heeft wel invloed op de gameplay.

Newman: "We hebben elk facet van de game van een update voorzien (ten opzichte van het origineel). Eén van de nieuwe elementen is de audio. Wanneer Ellie sprint en dan stopt, hoor je dat ze zwaarder ademhaalt."

Hij vervolgt: "Achter de schermen betekent dit dat Ellie's hartslag omhoog en omlaag gaat. Hij gaat omhoog wanneer ze sprint, wanneer ze aanvalt, wanneer ze schade oploopt en in het bijzijn van vijanden. En dat heeft effect op het geluid dat ze maakt tijdens het ademhalen."

Vervolgens laat Newman weten dat elk personage en elke vijand in de game van dezelfde techniek gebruikmaakt. Zelfs de Clickers. "Het is ongelooflijk, want ik kon op deze manier nog beter een kat-en-muisspel spelen met de Clickers en ik begrijp ze beter door de geluiden die ze maken. En de mensen doen hetzelfde qua ademhaling en sprinten enzovoorts."

The Last of Us: Part 2 is vanaf 21 februari 2020 beschikbaar op PlayStation 4.

The Last of Us: Part 1

The Last of Us: Part 1 kopen?

Kopen voor playstation_3_game

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!
test

Een beetje balzak krimpt als het koud is bericht.

0

@Fpsbig haha goeie omschrijving. Ik hoop en vermoed alleen dat dit iets meer toevoegt aan de gameplay dan krimpen van de balzak van je paard.

0
test

@Fpsbig Ik stel voor dat al het komkommer nieuws vanaf nu balzak-krimpt-als-het-koud-is nieuws is.

0

Volgens mij heeft ieder (levend) personage in elke game een hartslag. Het resulteert alleen niet in elke game in een hoorbare ademhaling.

0

Aanbevolen voor jou