Op pc was er een bug waardoor de grafische kaart van de speler niet correct gebruikt werd, waardoor de game erg traag afspeelde. Ook werd de game soms tijdens een gevecht met de Fire Giant gesloten. Deze en andere bugs zijn nu opgelost.
Op PlayStation 5 was er - vergelijkbaar met andere FromSoftware-games - de mogelijkheid dat spelers hun progressie verloren wanneer ze de console afsloten zonder dat via het gamemenu te doen - bijvoorbeeld door de console af te sluiten. Dit is nu ook verholpen.
Elden Ring is nu verkrijgbaar voor PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S en pc. De game scoorde een 9,5 op Gamer.nl. Lees hier ook een recente column over de ervaringen rondom de game van een redacteur die autistisch is.
Reacties op: Elden Ring-patch lost bugs in PS5- en pc-versies van de game op
gimbal2
ravw
Dus kan met geeen mogelijk 1 stap voor uit doen blijft in de eerste "gang"van boven af zien ene tollen
Markus88
"Ga naar Apparaatbeheer, klik op Human Interface Devices en controleer op virtueel toetsenbord en muis en schakel ze vervolgens uit."
"het uitschakelen van vjoy in apparaatbeheer (onder het kopje Human Interface Devices) als je dat hebt geinstalleerd "
ravw
maar wel mijn TCA ( airbus) controlers blijven actief staan , die kan ik dus niet uitzetten , omdat er andere programma's blijven mee draaien …
Is voor MSFS2020 daar doe ik elke dag iets mee :-) (ook staan ze los gekopppelt) Maar goed we zien wel een keer , loopt niet weg en straks een keer kijken als er weer wat geupdate is
Markus88
gimbal2
Ze bedoelen het goed.
incarnatus
Enige wat ik irritant vind is dat je camera automatisch draait naar waar je character kijkt.
Maar op een gegeven moment ben je ook gewend om dit tegen te gaan door tegen te sturen met je muis.
Inmiddels lvl 85 en 2 van de 5 main bosses verslagen. Kan er van blijven genieten, ondanks alle tegenslagen.
HerrHerzeleid