Elden Ring krijgt ray-tracing via patch

Elden Ring krijgt ray-tracing via patch

Elden Ring ontvangt ray-tracing via een patch. Dat onthult Bandai Namco op de productpagina van de game.

Het is daarbij nog onduidelijk wanneer de geavanceerdere lichttechniek aan de game wordt toegevoegd. Bandai Namco zegt dat ray-tracing zowel naar pc als de PlayStation 5- en Xbox Series-consoles komt.

Ook onthult het de diverse grafische modi voor Elden Ring. Op PlayStation 5 en Xbox Series X biedt de resolutiemodus een resolutie van 2160p met een 'minimale' framerate van 30 frames per seconde. De prestatiemodus biedt een lagere resolutie met een maximale framerate van 60 frames per seconde. De Series S-versie biedt een maximale resolutie van 1440p.

Daarnaast draait de PlayStation 4-versie op 1080p en 30 fps, en de Xbox One-versie op 900p en 30 fps. Savedata tussen de Xbox One- en Xbox Series-versies is compatible, PlayStation-bezitters kunnen enkel hun savedata upgraden naar de nieuwe console - andersom is niet mogelijk.

Elden Ring verschijnt op 25 februari.

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!
test

Ik ben wel nieuwsgierig naar deze game, van wat ik tot nu toe heb gezien lijkt het wel erg veel op Dark souls. Niet dat dat zo erg is maar een iets andere setting of grafische stijl binnen dit genre had me ook wel interessant geleken.

0

Deze gebruiker is verwijderd

0
test

@Messtranor Daar heb je gelijk in maar het oogt een beetje als dark souls 3.5 ipv een geheel nieuwe game. Ik ben benieuwd of er nog verrassende vernieuwingen in zitten.

0
test

Hoop wel op een day one patch dan, heb geen zin om nog langer te wachten...

0

Deze gebruiker is verwijderd

0
test

@Messtranor jawel maar liever optimaal genieten

0

Aanbevolen voor jou