Nieuws
eFootball 2022

eFootball 1.0.0-update is nu beschikbaar

Game moet daarmee als complete release aanvoelen

Geschreven door Michel Musters op
De langverwachte 1.0.0-update voor eFootball is nu te downloaden.

De update wordt gezien als de release van het volledige spel, nadat vorig jaar al een uitgeklede versie uitkwam. De game ontving daardoor veel kritiek van critici en spelers. Het free-to-play-spel groeide in korte tijd uit tot de slechtst beoordeelde game op Steam. Konami verontschuldigde zich ook voor de staat van de game.

De nu te downloaden update zou vele bugs moeten oplossen, de balans moeten aanpassen en daarmee het spel op het gewenste niveau krijgen. Ook bevat de update nieuwe content, waaronder Dream Team, waarin spelers hun eigen teams kunnen samenstellen. In eerdere PES-games stond deze modus bekend als Creative Team. Meer informatie over alle nieuwe inhoud die dit eerste 'seizoen' met zich meebrengt, is op de Konami-website te vinden.

eFootball is verkrijgbaar op pc, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, iOS en Android.

Dit artikel delen:

Lees meer

Makers Pokémon Go kondigen nieuwe ar-game Peridot aan Steam-migratie van Bethesda Launcher begint op 27 april
11

Reacties op: eFootball 1.0.0-update is nu beschikbaar

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Roy36NL

    • 14 april 2022 16:31
    Geen master league dus ik haak af. Overigens ben ik ook best wel teleurgesteld dat je geen non binaire speler kan maken hoe kunnen alle non binaire gamers zich nou in hemelsnaam terug vinden in de game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fr3nzy

    • 14 april 2022 17:12
    @Roy36NL
    Haha ja het voelt bijna uitzonderlijk dat er nog games uitkomen zonder aankondiging dat er een LHBTAtmZ personage in zit he

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Smallie

    • 14 april 2022 19:11
    Ik hoop eigenlijk wel op een review.
    Desnoods een mini review.
    Of misschien kan iemand mij vertellen hoe eFootball zich verhoudt tot PES 20 en Fifa.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 14 april 2022 19:31
    @Smallie mijn review: kut

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    R.J

    • 14 april 2022 20:57
    @kleinekoosjer +1

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 14 april 2022 22:38
    @kleinekoosjer kan echt niet meer sorry bij het woord kut raken heel veel mensen in de war

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Smallie

    • 16 april 2022 09:25
    @kleinekoosjer
    Dank je wel, hier kan ik wat mee.
    Dat scheelt mij weer een teleurstelling

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fr3nzy

    • 14 april 2022 20:40
    @Smallie
    Ik had gehoopt een een verbetering maar het blijft echt een slechte game. De menu's zijn sloom en onhandig en het speelt gewoon totaal niet vloeiend. En elke keer die replay cam die je pas na enkele seconden kan wegdrukken, heel irritant.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Smallie

    • 16 april 2022 09:26
    @Fr3nzy
    Dank je wel
    Ik wacht wel tot er een voetbalspel komt die weer de nadruk legt op voetbal

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TommyVercetti

    • 14 april 2022 19:38
    Gewoon PES 2021 blijven spelen met Smoke of VirtuRed patch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • peterherman

    • 15 april 2022 22:22
    Ik wordt gedwongen om online te spelen. Wordt er dan geen betaalde content aangeboden van zo rond de 30 euro. of blijft het hierbij?
    Ik wil offline een competitie spelen, zo moeilijk is dat toch niet. Ik wordt gedwongen om naar FIFA te vluchten.
    Jammer.