Nieuws
Uncharted

Eerste teaser trailer van Uncharted-film gelekt

Nathan Drake bevindt zich in een gevaarlijke situatie

Geschreven door Michel Musters op
De eerste teaser trailer van de Uncharted-film is gisteravond gelekt.

Zover bekend moet de trailer later deze week officieel uitkomen. De trailer wordt regelmatig weer gewist kort nadat hij is geüpload, maar op moment van schrijven is hij hier nog te zien.

In de trailer is een actiescène te zien die hevig lijkt geïnspireerd door een scène uit de game Uncharted 3: Drake's Deception. Nathan Drake (gespeeld door Tom Holland) hangt uit een goederenvliegtuig en probeert daar niet vanaf te vallen.

De film moet zover bekend een losse prequel op de games worden, waarin een nog jonge Nathan Drake avonturen beleeft met zijn mentor Victor Sullivan, gespeeld door Mark Wahlberg. Ruben Fleisher - bekend van Zombieland en Venom - regisseert de film. Het is de eerste film van PlayStation Productions, een Sony-studio die zich richt op het verfilmen van diverse PlayStation-franchises.

De Uncharted-film moet vanaf 18 feruari 2022 in de bioscoop draaien.

Dit artikel delen:

Lees meer

Beelden van geannuleerde Tomb Raider-horrorgame uitgebracht God of War komt in januari 2022 uit op pc
18

Reacties op: Eerste teaser trailer van Uncharted-film gelekt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Ziminar

    • 21 oktober 2021 09:22
    Op zich prima acteurs, maar het feit dat ze er zo vaak gewisseld is van regisseurs en schrijvers schept niet heel vertrouwen. Ik ben bang voor B versie van Indiana Jones.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 21 oktober 2021 09:38
    Game verfilmingen… als het B film vibe heeft ben ik ieder geval blij. Vermaak mij vaker met B films dan met AAA films.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 21 oktober 2021 09:55
    Wellicht wordt het met de officiele teaser beter want dit ziet er echt belachelijk slecht uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    LarsCornelis

    • 21 oktober 2021 09:58
    Ziet er toch een beetje uit als fanfiction…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 21 oktober 2021 10:16
    Ik ga hem sowieso kijken. Ziet er wel geinig uit lekker over de top zoals de game. Ik heb hier meer interesse in dan een Mortal Kombat film

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 21 oktober 2021 10:41
    Tja echt vertrouwen heb ik er niet in. Zeker niet wanneer je met David Boreanaz een perfecte Nathan in huis hebt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 21 oktober 2021 10:54
    @bigds9fan

    Wanneer je een opa Nathan wilde hebben wel ja.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 21 oktober 2021 11:02
    @bigds9fan

    Nathan Fillion is 100% drake. Die hadden ze moeten casten

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 21 oktober 2021 13:23
    @coola Nathan Fillion komt in de buurt maar David Boreanaz lijkt echt spot on.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 21 oktober 2021 11:21
    blijf er bij vind hem geen nathan drake en vind skully ook verkeerd gecast.
    Vliegtuig scene roept dan wel herineringen aan de game op.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 21 oktober 2021 13:24
    @hulstpower Absoluut.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fordon_Greeman

    • 21 oktober 2021 13:26
    Is Boreanaz 'bankable?' Brengt ie geld in het laadje? Wat heeft die gozer nog gemaakt dat noemenswaardig is? Is misschien een goede acteur, maar brengt ie geld in het laadje? Want vanuit het perspectief van de studio is dat wel heel belangrijk. Of is de naam Uncharted zo groot dat je net zo goed Steven Seagal had kunnen casten? En dan had Boreanaz namelijk wel gekund. Met Holland, hoe vreemd ik die keuze ook blijf vinden, heb je meer guarantees. En als je weet dat videogame films vaak floppen of barslecht zijn of beiden, dan is het goed om een bekende, populaire hoofdacteur te hebben. Boreanaz en Fillion zijn dat helaas niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 21 oktober 2021 13:33
    @Fordon_Greeman Ik zeg cast beide niet boreanaz hoeveel ie er ook lijkt vind het geen goeie acteur maar dat is mijn mening, je kan ook een onbekende acteur nemen niet zo iemand als tom holland die nu populair is vanwege spiderman en disney. Dit deden ze ook met Shia labeouf had een hit en je zag hem overal in en overal acteerde die het zelfde vind ik en tom holland percies het zelfde. Ga voor een onbekende acteur hoeft er niet op te lijken kwa uiterlijk maar als ie nathan drake maar kwa personage goed neer zet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fordon_Greeman

    • 21 oktober 2021 14:36
    @hulstpower : Ik ben het met je eens dat een charismatische onbekende acteur moet kunnen en wellicht een betere keuze was dan Holland. Maar vanuit $$$$ perspectief snap ik Holland wel meer dan Fillion of Boreanaz.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 21 oktober 2021 14:50
    @Fordon_Greeman met je eens maar is Holland echt een $$$$ op spiderman en marvel na wat heeft ie verder gedaan dat veel geld binnen haalde, ik weet het zo even niet. Maar ik ga de film zeker kijken of het bios word weet ik niet zo als het er nu uit ziet nee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 21 oktober 2021 13:34
    @Fordon_Greeman Holland is te veel een melkmuil om overtuigd een seasoned avonturier te spelen.

    Nu krijg je hetzelfde als bij Black Widow. Wel een bekende naam maar ook iemand die totaal niet past bij de rol.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fordon_Greeman

    • 21 oktober 2021 14:16
    @bigds9fan Maar ik vermoed nog beter dan Fillion en Boreanaz. Vanuit het perspectief van de studio, niet vanuit ons perspectief. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 21 oktober 2021 13:59
    Als ik die scenes zo zie, en dan Tom Holland, dan trekken mijn tenen echt krom. Vind hem echt veel te jong er uit zien en niet echt een goede screenpresence hebben.