Nieuws
Sonic Colors

Eerste Sonic the Hedgehog-game wordt speelbaar in Tesla-wagens

Wanneer precies is nog niet bekend

Geschreven door Michel Musters op
De eerste Sonic the Hedgehog-game wordt speelbaar in auto's van Tesla.

Eerder deze week tweette Tesla-baas Elon Musk dat, en inmiddels heeft Sega dit ook aan The Verge bevestigd. Het is echter nog niet bekend wanneer Sonic the Hedgehog precies speelbaar wordt in Tesla-wagens.

Sonic the Hedgehog is niet de eerste game die speelbaar wordt op het scherm van Tesla-auto's. Eerder werden al spellen als Cuphead, Stadew Valley en Fallout Shelter toegevoegd. 

Dit artikel delen:

Lees meer

The Forgotten City is een stad om nooit te vergeten Minecraft-video's op YouTube meer dan één biljoen keer bekeken
12

Reacties op: Eerste Sonic the Hedgehog-game wordt speelbaar in Tesla-wagens

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    xevulutionx

    • 15 december 2021 13:30
    De allersaaiste modellen op de weg (behalve op performance) hebben er weer een gimmick bij. Bij mij in de straat staan er op 40 woningen letterlijk 8 op de oprit. Waarvan vier models 3 en vier keer de model S. Ik stel aanschaf iig zo lang mogelijk uit, lijkt me ook niet dat een paar oude spelletjes een reden is om voor het merk tesla te kiezen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SmartTies

    • 15 december 2021 13:51
    @xevulutionx
    Voor jou niet, maar ik heb altijd al Sonic the Hedgehog willen spelen, dus zal er zeker een Tesla voor kopen nu!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xevulutionx

    • 15 december 2021 15:07
    @SmartTies
    haha zolang je niet mijn straatbeeld nog eentoniger maakt prima ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheChief

    • 15 december 2021 16:56
    @xevulutionx Vindt je een Tesla model 3 nou echt lelijker dan al die meuk elektrisache SUVs die bij bosjes uitkomen de laatste tijd?

    Ben zeker geen Tesla fan (Musk is een eersteklas eikel met een zeer discutabele manier van een bedrijf runnen) maar qua design zijn Teslas toch een stuk minder aanstootgevend dan de lelijke SUV-bakken die de meesta fabrikanten op het moment helaas maken in mijn optiek.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xevulutionx

    • 15 december 2021 21:53
    @TheChief
    We delen de mening grotendeels hoor. Maar er is iets aan den model 3 en helemaal de Y dat het met name van de zijkant er heel storend uitziet voor mij. Bij veel electrische auto's verdwijnt de grill wat t ook voor mij al moeilijker maakt t mooi te vinden.

    Maar idd er zijn veel minder ogende modellen bij gekomen al vind ik persoonlijk die laatste Kia in gt uitvoering wel grappig ogen van voren. Maar eenbbmw gooit t qua design bijvoorbeeld over een rare boeg met die achterlijke nieuwe neuzen.

    Wat tesla betreft is voor mij vooral dat je er mee doodgegooid wordt. Zoveel zie je ze. Als ik 1x boodschappen doe kom ik er even los van de eigen straat 5 tegen. Het mag wel iets exclusiever vind ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheChief

    • 20 december 2021 21:24
    @xevulutionx Ben het wel met je eens. DE Y is echt lelijk en de de model 3 is best mooi behalve die rare achteruit die zo vreemd doorloopt.

    Om over de Quasimodo model X nog maar te zwijgen. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mole28

    • 15 december 2021 14:17
    @xevulutionx
    Ik stel aanschaf ook ff uit maar dan om andere redenen ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xevulutionx

    • 15 december 2021 15:10
    @mole28
    Mocht dat op prijs zijn, tweedehands zijn ze behoorlijk betaalbaar al. Mocht het op liefhebberij zijn van reguliere auto's met naar mijn idee een berg meer emotie (mijn reden iig) dan kunnen we de hand schudden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mole28

    • 15 december 2021 15:46
    @xevulutionx
    Prijs is idd de reden, zelfs 2dehands vind ik ze aardig duur. Ik heb niet zo'n groot budget ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 15 december 2021 15:21
    "CUphead, Starfew Valley". -1 punten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 15 december 2021 15:54
    @gimbal2 Ssst, dat mag je hier niet zeggen joh. Dan krijg je allemaal reacties als "iedereen kan een foutje maken". Wat waar is, maar gamer.nl maakt ze wel heel vaak.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 15 december 2021 21:41
    @Messtranor Nee joh, gewoon lekker zeggen, passen wij het aan.