Nieuws

Eerste screenshots voor tweede uitbreiding The Witcher 3 uitgebracht

Dlc krijgt de titel Blood and Wine

Geschreven door Lucas May op

De eerste twee screenshots voor de tweede uitbreiding van The Witcher 3: Wild Hunt zijn via de website van CD Projekt Red uitgebracht. Deze nieuwe content krijgt de titel Blood and Wine.

Spelers kunnen in Blood and Wine een nieuwe regio verkennen genaamd Toussaint. Volgens CD Projekt Red is de speelduur van deze dlc twintig uur.

Blood and Wine is onderdeel van de season pass. Deze is verkrijgbaar voor 24,99 euro. De nieuwe content gaat ook los verschijnen. Spelers kunnen in de eerst helft van 2016 Blood and Wine verwachten op pc, Xbox One en PlayStation 4. 

Bron: CD Projekt Red

Dit artikel delen:

Lees meer

Free to play-versie PES 2016 beschikbaar Vervolg Hatoful Boyfriend deze maand beschikbaar
21

Reacties op: Eerste screenshots voor tweede uitbreiding The Witcher 3 uitgebracht

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • CorneliusCan

    • 9 december 2015 11:56
    Prijs is 20 euro. Met Expansion pass dus 5 euries goedkoper uit. Blood and wine gaat waarschijnlijk over vampieren aangezien ze bloed zien als een soort alchohol. Cant wait!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Epicness

    • 9 december 2015 12:59
    Prijs is 20 euro. Met Expansion pass dus 5 euries goedkoper uit. Blood and wine gaat waarschijnlijk over vampieren aangezien ze bloed zien als een soort alchohol. Cant wait!
    Denk het niet staat blood and wine zou meer blood as wine zijn denk ik dan

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 9 december 2015 12:11
    Wouw! Dit ziet er leuk uit. Laat mij hier maar weer lekker in banjeren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vovelic

    • 9 december 2015 12:27
    Ik heb er zin! Ziet er geweldig mooi uit! Season Pass heb ik al maar als deze uitbreiding weer los word verkocht met Gwent kaarten koop ik de uitbreiding nog een keer! :D

    Hopelijk gaan ze later ook nog DLC uitbrengen, ik kan the Witcher wel echt oneindig spelen (en lezen).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 9 december 2015 12:42
    Deze ga ik zeker even torrenten, 20 uur klinkt goed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Epicness

    • 9 december 2015 13:00
    Deze ga ik zeker even torrenten, 20 uur klinkt goed.
    Torrenten, als er een developer is die dat niet verdient dan is het CDprojekt wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 9 december 2015 13:02
    @Epicness Alles dient vooraf getorrent te worden, als het dan achteraf rommel blijkt te zijn heb je geen geld verspild. Tegenwoordig is dat nodig aangezien je geen enkele uitgever meer kan vertrouwen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vovelic

    • 9 december 2015 13:22
    @pepsi The witcher en geld verspillen past echt niet in 1 zin…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lord_Bono

    • 9 december 2015 13:46
    @pepsi Over slechte excuses gesproken :')

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Perfection

    • 9 december 2015 13:51
    @pepsi Witcher 3 heeft z'n strepen en jou vertrouwen wel verdient lijkt me zo ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 9 december 2015 17:00
    @pepsi
    Omdat CDPR zelfs geen kopieerbeveiliging in hun games stopt vind ik idd dat ze het bijna bij voorbaat al verdiend hebben dat je er voor betaald.
    Als de reacties positief zijn zou ik hem gewoon lekker kopen dus.
    Ikzelf ga de komende tijd de basegame eerst nog uitspelen, want ben geloof ik rond de helft daarvan. Dat is dus 107 uur speeltijd achter de rug pas. :p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Maki

    • 12 december 2015 23:25
    @pepsi Fair point.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Rickpetrusmaria

    • 9 december 2015 13:46
    @pepsi ik begrijp wat je bedoelt maar CDprojekt is echt het geld waard. Ik had hetzelfde met Fallout 4 die ik uiteindelijk niet gekocht heb omdat de FPS drops verschrikkelijk zijn. ( Zelfs op mijn 980 ).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 9 december 2015 14:04
    @Lord_Bono Wie zegt dat ik het niet ga kopen als het leuk is? Over slechte conclusies trekken gesproken :')

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ceiro

    • 9 december 2015 14:07
    pepsi ik begrijp wat je bedoel!! Sorry leg me effe goed uit want ik begrijp het niet!..
    Wil niet als een politie agentje overkomen maar de redenering vanPepsi en Rickpetrusmaria…
    (Tegenwoordig is dat nodig aangezien je geen enkele uitgever meer kan vertrouwen en Fallout 4 die ik uiteindelijk niet gekocht heb omdat de FPS drops verschrikkelijk zijn)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Maki

    • 12 december 2015 23:27
    @Ceiro Fallout 4 draait prima bij mij @60fps en meer. mischien moet je hem even torrenten om het uit te proberen zodat je er wel geld aan uit kan geven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rohirrimdwarf

    • 9 december 2015 15:17
    20 uur extra is weer mooi meegenomen. Prima game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 9 december 2015 16:03
    Ik heb de seasonpas gekocht gelijk dezelfde dag toen The Witcher 3 binnen kwam en moet op heden nog steeds beginnen aan de 1e DLC, binnenkort maar eens doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Red Dead Demon

    • 9 december 2015 17:32
    20 uur extra maar? Dat is best wel weinig. Maar ok, ik ben CDPR erg dankbaar dat ze dit spel hebben ontwikkeld. Kom maar op met de uitbreiding!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Arrahant

    • 9 december 2015 22:46
    Afgelopen weekend Hearts of Stone uitgespeeld, dus kom maar op! De eerste dlc is uitstekend.