Nieuws
Call of Duty: Modern Warfare 2

Eerste screenshots Neymar en Pogba in Cod: Modern Warfare 2 gelekt

Voetballers gaan een potje schieten

Geschreven door Michel Musters op
Na eerdere geruchten zijn nu ook screenshots van Neymar en Pogba als speelbare Operators in Call of Duty: Modern Warfare 2 uitgelekt.

Eerder deze maand claimde een insider al een lijst te hebben met bestuurbare Operators uit Call of Duty: Modern Warfare 2. Daar stonden ook Lionel Messi, Neymar en Paul Pogba bij.

Inmiddels zijn screenshots verschenen van Neymar en Pogba als Operators. Hoewel op moment van schrijven nog altijd niet officieel is bevestigd dat de voetballers in de game zitten, lijken de screenshots daar dus wel op te wijzen.

Call of Duty: Modern Warfare 2 verschijnt morgen op PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One en pc. Spelers die de game alvast hebben besteld konden sinds eind vorige week al met de singleplayercampagne aan de slag. Op 16 november komt Call of Duty: Warzone 2.0 uit, dat net als Modern Warfare 2 is ontwikkeld door Infinity Ward.

Eerder vandaag bleek ook al dat er op de fysieke disk van Modern Warfare 2 maar zo'n 72 MB aan data staat. De rest moet gedownload worden.

Call of Duty: Modern Warfare 2
Call of Duty: Modern Warfare 2

Dit artikel delen:

Lees meer

Nvidia vraagt partners verbrande RTX 4090's terug te sturen Street Fighter 6 komt waarschijnlijk pas na maart 2023 uit
17

Reacties op: Eerste screenshots Neymar en Pogba in Cod: Modern Warfare 2 gelekt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    DrGavial

    • 27 oktober 2022 15:32
    De tacticool baseball cap + headset maakt het wel af

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Zut

    • 27 oktober 2022 15:54
    Zo is het nog niet eens heel storend, maar als straks de gekleurde en lichtgevende pakjes beschikbaar worden begint t toch wel belachelijk te worden. Jammer, doet behoorlijk wat afbreuk op het "realisme" gevoel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fr3nzy

    • 27 oktober 2022 16:50
    @Zut
    Het eerste wat ik dacht toen ik de kop las was neee begint die ellende nu al weer? Maar op deze manier is het niet storend, zolang het inderdaad maar een beetje realistisch blijft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • lightyears

    • 29 oktober 2022 11:22
    @Zut Tsja het is natuurlijk al geen super realistische game. Eigenlijk is het erger dat in een super realistische simulator als flight simulator een voertuig uit Halo zit. Al is dat wel in feite een gratis dlc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bleacdemon

    • 27 oktober 2022 18:21
    Nog even en we krijgen Max Verstappen als operator! :-D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fr3nzy

    • 27 oktober 2022 18:25
    @bleacdemon
    Zolang ze hem er dan niet met zijn F1 pakje in stoppen maar gewoon in leger outfit, vind ik het prima.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bleacdemon

    • 27 oktober 2022 21:03
    @Fr3nzy haha, een goeie idd. Ze mogen van mij die beroemdheden wel weglaten. Hoewel ik voor Cold War Sylvester Stallone als Rambo wel heb aangeschaft. Zo eighties!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 27 oktober 2022 18:40
    Gaat Neymar in deze game ook overdreven over de grond rollen als je hemt raakt?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 28 oktober 2022 11:09
    @Riyakuya Daar hoef je hem niet eens voor te raken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 28 oktober 2022 13:25
    @Ziminar haha is het al zo erg inmiddels?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • eldeegee

    • 27 oktober 2022 18:46
    Ok, laat maar. Had al geen interesse. Maar voetballers in call of duty? wat is deze serie diep gezakt zeg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 27 oktober 2022 19:31
    Ik neem aan dat Neymar maar 1 hp heeft

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bleacdemon

    • 27 oktober 2022 21:03
    @poklaan misschien 0.5?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    LarsCornelis

    • 27 oktober 2022 22:32
    Treurig

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 27 oktober 2022 23:32
    Wat een bullshit is dit, ik speel games om te ontsnappen uit het dagelijkse leven niet om eraan te worden herinnerd door bekende koppen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • lightyears

    • 29 oktober 2022 11:16
    @Mmo-veteran Mee eens. Ik vind dit ook maar stom. Had dan een filmheld genomen uit een actie of oorlogsfilm. Dan zag ik de link nog wel. Maar dit gaat nergens over. Nog een extra reden om deze game niet te kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    do365nic

    • 28 oktober 2022 18:28
    Als je geen fan bent van deze heren, kan je ze toch maar lekker door hun kop knallen :D