Nieuws
Assassins Creed Odyssey

Eerste screenshots Assassin's Creed Odyssey gelekt

Game wordt spoedig volledig onthuld

Geschreven door Michel Musters op
De eerste screenshots van het aankomende Assassin's Creed Odyssey zijn gelekt.
De screenshots stonden op de servers van GamePro.de, zo ontdekte Gematsu. De game wordt volledig onthuld op Ubisofts E3-persconferentie morgenavond. Het is ook mogelijk dat het al eerder wordt getoond, bijvoorbeeld op Microsofts persconferentie vanavond.


Gisteren lekte er al een beschrijving van de game op PlayStation Network uit. Deze beschrijving bevestigt dat de game om een Spartaanse held draait. Een releasedatum is nog niet bekend. Ook een trailer is nog niet uitgegeven. Hieronder zijn de eerste screenshots te zien.

Assassins Creed Odyssey
Assassins Creed Odyssey
Assassins Creed Odyssey
Assassins Creed Odyssey
Assassins Creed Odyssey
Assassins Creed Odyssey
Assassins Creed Odyssey
Assassins Creed Odyssey
Assassins Creed Odyssey
Assassins Creed Odyssey
Assassins Creed Odyssey
Assassins Creed Odyssey
Assassins Creed Odyssey
Assassins Creed Odyssey
Assassins Creed Odyssey
Assassins Creed Odyssey
Assassins Creed Odyssey

Dit artikel delen:

Lees meer

Eerste gameplay van Dead or Alive 6 getoond Alle games voor de Neo Geo Mini aangekondigd
16

Reacties op: Eerste screenshots Assassin's Creed Odyssey gelekt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • coola

    • 10 juni 2018 13:19
    Plaatjes zien er in iedergeval heel erg sfeervol uit.

    Met Assassin’s Creed Origins hebben ze een goede nieuwe basis gelegd en zo te zien gaan ze nog verder van de oorspronkelijke roots van Assassin's Creed vandaan staan en nog verder in het RPG genre duiken. Ik kan dit alleen maar toe juichen.


    Geruchten gaan overigens dat het zich 400 jaar voor Origins gaat afspelen ( iets wat ik niet terug zie in de screenshots. Die wijzen eerder op paar jaar na Origins) en het moderne gedeelte weer verder gaat met Layla Hassan en William Miles.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HannibalSmith

    • 10 juni 2018 13:30
    @coola

    Ik kan uit deze screenshots niet zien dat ze verder het RPG genre in gaan duiken. Ziet er eerder uit als één op één kopie van Origins. Iets waar ik helaas al bang voor was. 1 keer vernieuwen om vervolgens Origins jaren als basis te gebruiken voor de volgende games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 10 juni 2018 13:43
    @HannibalSmith
    Waarom mogen positieve veranderingen in een volgend deel niet gebruikt worden? Een nieuwe "Senu" vind ik geen dooddoener. In een van de screenshot zie je dat er Dialogue options zijn, wat een goed rpg element is naar mijn mening.

    Al die eilanden spreken mij zeer aan. Hopelijk komt dat samen met een uitgebreide Naval combat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 10 juni 2018 15:43
    @HannibalSmith
    Omdat A ze nu dialoog opties hebben en in meerdere leaks is gemeld dat het meer de rpg kant op gaat.

    Dit gaat zoveel meer zijn dan copy paste werk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • revanius

    • 10 juni 2018 17:27
    @coola het kan zich niet na origins afspelen, aangezien de grieken tijdens de Romeinse overheersing alle rechten kwijt waren, ook werden er geen gevechten gehouden door de Grieken zoals de plaatjes suggereerd. Dus het moet zich er wel voor afspelen, wat raar is aangezien origins toch de origine was van ac?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 10 juni 2018 18:25
    @revanius

    Nee de "templars" vs "assassins" is al sinds Cain en able aan de gang.

    Xerses de 1ste is een van de eerste vermoord door de eerste hidden blade, word overigens over duidelijk in origins gezegd.

    De orde zoals wij hem van altair kennen is ontstaan in origins.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • revanius

    • 10 juni 2018 21:20
    @coola Oh sorry, ik lees lang niet alle codex enzo, van cain en abel heb ik niets gehoord. Al zou je die zowieso niet in een historische setting kunnen zetten aangezien het fabeltjes zijn.

    wel kan deze AC niet na origin afspelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Marc0478

    • 10 juni 2018 17:28
    @coola het is waarschijnlijk tijdens de Peloponnesische oorlog dat is ongeveer 400 jaar voor origins

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 10 juni 2018 13:45
    Ziet eruit als een copy-paste mod voor origins. moet ook wel, als ze elk jaar een nieuwe willen uitbrengen ;) Voor fans van de serie wellicht geen probleem, ik kijk lekker naar wat anders uit, ubisoft gonna ubisoft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 10 juni 2018 16:40
    @casualkiller je had Origins toch niet gespeeld?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 10 juni 2018 17:23
    @timtim96 Dus als ik een game niet gespeeld heb (maar wel genoeg van gezien, ook via share-play met mijn maat op de ps4) mag ik hier niet op reageren of zo ? wat voor punt probeer je te maken ? Ik ben van de week wel met FarCry 5 begonnen, maar na 2 uurtjes was ik daar al weer he-le-maal klaar mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 10 juni 2018 18:12
    @casualkiller dat je wellicht geen volledig beeld hebt van het spel om te concluderen, bij voorbaat, dat het enkel copy-paste werk is.
    Over Far Cry kan ik niets zeggen, geen grote ervaringen mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lirdy

    • 11 juni 2018 15:11
    @casualkiller Ik wilde bijna het zelfde posten. Origins was overigens wel erg vermakelijk!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xbox One GTA V

    • 10 juni 2018 17:25
    Had meer gehoopt op een AC in Mesopotamië maar ancient greece is ook wel nice.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DunkieXL

    • 10 juni 2018 17:41
    Ziet er erg gaaf uit. Vermaak me nog steeds prima met Origins

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Battlestar28

    • 10 juni 2018 18:47
    Ziet er hetzelfde uit als Origins. Die kon ik met tegenzin ook niet verder uitspelen dan 65%. Teveel van hetzelfde in een grootte map. De combat was helemaal slaapverwekkend.