Nieuws
Stalker

Eerste screenshot S.T.A.L.K.E.R. 2 getoond

Meer details volgen later dit jaar

Geschreven door Michel Musters op
Ontwikkelaar GSC Game World heeft de eerste screenshot van het langverwachte S.T.A.L.K.E.R. 2 getoond.

Op de screenshot is een bosrijk gebied te zien met geroeste auto's in het midden. Daarnaast is er een wormgat in de lucht te zien. GSC Game World laat weten dat er dit jaar meer details over de game naar buiten komen.

In 2007 verscheen de bejubelde shooter S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl en in 2009 verscheen S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat. GSC Game World zou kort daarna aan een nieuwe game in de reeks beginnen, maar sloot opeens zijn deuren. Deze nieuwe game werd in 2018 aangekondigd, maar sindsdien zijn er geen nieuwe details naar buiten gekomen. Duidelijk is alleen dat het spel op Unreal Engine 4 draait en dat het ergens in 2021 moet verschijnen.

Stalker 2

Dit artikel delen:

Lees meer

Dark Horse brengt nieuwe reeks comics gebaseerd op God of War uit Live om 22:00: Ron speelt Warzone
5

Reacties op: Eerste screenshot S.T.A.L.K.E.R. 2 getoond

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    HunterSeeker

    • 24 maart 2020 08:36
    Ik vind dat het er meer uitziet als art dan als een screenshot.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floks

    • 24 maart 2020 09:46
    @HunterSeeker Dat vond ik ook en anders zwaar bewerkt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DaFixer83

    • 24 maart 2020 09:30
    Veel genoten van S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl en later de Metro reeks.
    Hier kijk ik wel naar uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 24 maart 2020 12:46
    Er was ook nog een Stalker: Clear Sky tussendoor. Toch wel de minste in de serie maar ik kon de hoge uitdaging alsnog wel waarderen. Het was een van de zeldzame games waar de difficulty op zijn kop stond; het begon op zijn moeilijkst en werd geleidelijk eenvoudiger. In Shadow en Pripyat was de difficulty redelijk constant; je vind al snel betere gear maar de vijanden worden gelijktijdig sterker en leven in grotere groepen. Dat was bij Clear Sky wel even anders, de eerste raid die je moet doen sta je al tegenover een kleine 30-50 zwaar bewapende vijanden die echt niet mis schieten.

    En dan de blowouts die eindelijk geimplementeerd waren zoals ze in de oorspronkelijke game hadden moeten zijn. Random nucleaire stormen waarvoor je binnen een bepaalde tijd ergens binnen moest zien te schuilen - of het was game over.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Oxymorphone

    • 24 maart 2020 17:34
    Mja, het ziet er allemaal goed uit, gameplay is belangrijker en was ruk!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.