Nieuws
Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition

Eerste patch voor Grand Theft Auto: The Trilogy uitgebracht

Voor PlayStation- en Xbox-consoles

Geschreven door Michel Musters op
Rockstar heeft eerste update voor Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition na lancering uitgebracht.

Update 1.02 is nu beschikbaar op PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en Xbox One. Onder de aanpassingen valt ook het uiterlijk van regen in de game, dat er voorheen uitzonderlijk uit zag. Verder worden talloze bugs weggewerkt. Op de Rockstar-website zijn de volledige patch notes te bekijken.

De vernieuwde trilogie word sinds release gehekeld door pers en gamers vanwege de vele technische problemen. Rockstar heeft zich als gevolg daarvan verontschuldigd voor de staat van de collectie. Ook heeft het op pc de klassieke versies van de drie games uit de collectie weer beschikbaar gesteld. 

Dit artikel delen:

Lees meer

'RX 6500 XT en RX 6400 van AMD hebben 4 GB geheugen' De multiplayer van Call of Duty: Vanguard is nu gratis speelbaar
14

Reacties op: Eerste patch voor Grand Theft Auto: The Trilogy uitgebracht

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    adutchman

    • 20 november 2021 12:38
    De belichting is ook aangepakt, nu kan ik het contrast gewoon standaard laten. Ziet er prima uit nu!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xXDannyNLXx

    • 20 november 2021 12:49
    blij dat ik bij de lancering even heb gewacht met de aanschaf. is de switch versie dan niet gepatchd?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • soccerroos

    • 20 november 2021 14:02
    Het is dat san Andreas gratis is, maar ik zie amper verbeterpunten tegenover de vorige versie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 20 november 2021 14:08
    @soccerroos

    Zijn er op wat hd textures ( die 9 van de 10 keer meer slecht dan goeds doen voor de game.) en wat armzalige tweaks van de besturing na dan ook niet

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 20 november 2021 14:51
    Denk dat er heel wat meer nodig is om deze mess te fixen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DaFixer83

    • 20 november 2021 18:56
    @bigds9fan Idd, fucked up beyond any repair.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • R3VOLVERSHOT

    • 20 november 2021 21:20
    @bigds9fan Een refund voor iedereen die dit wil zou een mooi begin zijn

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    LordLuc

    • 21 november 2021 08:47
    Ach volgend jaar komt GTA VI uit en dan is iedereen alles weer vergeten.
    Behalve ik. Ik heb een geheugen als een olifant. Preorder now? Dacht het niet, droom maar lekker verder.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 21 november 2021 10:35
    @LordLuc

    Volgend jaar? Lol reken maar op het laatste jaar van de ps5 zodat hij ook op de 6 en 7 uitgebracht kan worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    chefry

    • 21 november 2021 09:50
    Ik wacht lekker met aanschaffen totdat ik lees dat de spellen prima werken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 21 november 2021 10:57
    Het is gewoon de mobiele versie, volgens mij zelfde team die hem ff op de consoles uit moesten brengen. Ik had liever een remake van gta2 gezien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • CertifiedLoverBoy

    • 21 november 2021 15:17
    Spel is echt prima, niks van waar wat je op internet leest. Gewoon dezelfde games als vroeger met verbeterde graphics. Paar kleine minpuntjes maar die zijn inimini

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • R3VOLVERSHOT

    • 21 november 2021 16:37
    @CertifiedLoverBoy Onzin speel de switch versie maar eens

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • brushaway

    • 21 november 2021 18:58
    @CertifiedLoverBoy krijg je betaald door ze? Doe niet zo gek man.