Nintendo Japan is begonnen met het reclame maken voor Super Smash Bros. Melee. De opvolger van de zeer succesvolle Super Smash Brothers zal op 21 November uitkomen in Japan. Wat direct opvalt is dat de commercial voor 99% bestaat uit ingame beelden, iets wat we hier niet gewend zijn. Veel vragen zijn ook nu in één keer opgelost, bijvoorbeeld is Zelda nu wel of niet speelbaar. Op het einde zien we dat Nintendo nog snel reclame maakt voor de Spice Orange en de Jet black GameCube. Eigenlijk zijn het dus 2 commercials in één.Nintendo Japan has begun airing the commercial for Super Smash Bros. Melee, which releases in the homeland November 21 of this year. The advertisement highlights tons of new in-game footage as mascot characters battle it out across a number of new 3D arenas.

Unlike Japanese commercials for Luigi and Wave Race, the company has opted to focus almost entirely on in-game footage as opposed to fancy marketing ploys. The result is something that's bound to grab the attention of overseas gamers, especially given that the title has already popped up on a number of most wanted lists in local game magazines.Klik hier om de commercial te bekijken.

Tot slot heeft Nintendo Amerika de nieuwe box art van Super Smash Brothers vrijgegeven. In de vorige versie zagen we alleen Mario en Bowser vechtend. Deze keer zien we ook Pikachu en Link op de voorkant. Aan de zijkanten zijn gezichten toegevoegd van een paar bekende Nintendo mascottes.

Of dit de final versie is vermeldt het verhaal niet, maar één ding is zeker: het ziet er een stuk beter uit dan de vorige.