Nieuws
Far Cry 6

Eerste in-game screenshots van Far Cry 6 getoond

Game komt op 18 februari 2021 uit

Geschreven door Michel Musters op
Nadat gisteren cinematische trailers zijn getoond, heeft Ubisoft tevens de eerste in-game screenshots van Far Cry 6 uitgebracht.

Far Cry 6 speelt zich af op het fictionele tropische eiland Yara. Daar regeert dictator Anton Castillo – vertolkt door Breaking Bad-acteur Giancarlo Esposito – samen met zijn zoon Diego met harde hard. Spelers kruipen in de huid van Yara-inwoner Dani Rojas, die als guerrillastrijder vecht voor de vrijheid in de jungles, stranden en hoofdstad Esperanza.

Far Cry 6 verschijnt op 18 februari 2021 op PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5, Xbox Series X en pc. Bekijk de screenshots hieronder. De cinematische trailers zijn hier te bekijken.

Far Cry 6
Far Cry 6
Far Cry 6
Far Cry 6
Far Cry 6
Far Cry 6
Far Cry 6

Dit artikel delen:

Lees meer

Devolver Digital toont nieuwe gameplaytrailer van Serious Sam 4 Monster Hunter-film uitgesteld naar volgend jaar
13

Reacties op: Eerste in-game screenshots van Far Cry 6 getoond

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Ryme

    • 13 juli 2020 09:09
    Dit kan geen Far Cry 6 zijn hoor, iedereen zegt namelijk dat het dezelfde game is als 5 en ik herken hier niks uit andere Far Cry games… Waar zijn de torens?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 13 juli 2020 09:30
    @Ryme Ik vind beetje Far cry 3 vibe hebben alleen dan kennelijk met ook steden er in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • tyberium

    • 13 juli 2020 15:35
    @Ryme Far Cry 4.5

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MoodyBanter

    • 13 juli 2020 10:04
    Ik ben heel benieuwd of Ubisoft zich met deze installment zichzelf uit hun sleur kunnen trekken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 13 juli 2020 10:11
    Ik heb nog nooit een Far Cry game gespeeld. Zou ik bij deze zo kunnen inrollen, of is het nodig voor het verhaal eerst andere games uit de serie te doen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Matsie

    • 13 juli 2020 10:30
    @Aerofox81 Elke game staat op zichzelf, dus dat is geen probleem! ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 13 juli 2020 10:30
    @Aerofox81 Je zou er zo in kunnen rollen. Je hoeft de voorgaande Far Cry games niet te spelen om deze te snappen. Elke Far Cry heeft weer een ander verhaal en characters.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 13 juli 2020 12:03
    Wat ziet het er toch allemaal weer prachtig uit. Het is ver gekomen sinds de 1e versie die compleet anders was..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The soy sauce

    • 13 juli 2020 12:13
    Wat is sowieso al die haat op de Far Cry reeks. WERKELIJK elke game op deze aarde heeft repetitieve gameplay elementen

    Far Cry 5 was gewoon een degelijke game, die zeker fun was.
    + De story met de cults en Jacob was in mijn ogen super vet

    Anyway dit ziet er goed uit de eerste teaser video's en pix.
    En Giancarlo Esposito is een bad-ass muthafucka, dus dat zit sowieso wel goed

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Agent 4125

    • 13 juli 2020 17:48
    @The soy sauce 'Degelijk'. Dat is precies wat al die Ubi-games zijn en zeker de extreem eentonige Far Cry serie is. Ik heb te weinig vrije tijd om 'degelijke' games te spelen, ik speel alleen toppers.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aquemini

    • 13 juli 2020 13:36
    fijne screens! Ben toch wel benieuwd hoe de stad in de game naar voren komt en hoe dat speelt. FC is door iedere game heen wel altijd een goeie shooter geweest. Verhaal en gameplay laat vaak te wensen over. Ik hou deze toch in de gaten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 13 juli 2020 13:58
    @Aquemini Bedoel je dat het verhaal en gameplay bij andere games vaak te wensen overlaat en bij FC niet?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Charlie Mopps

    • 13 juli 2020 18:15
    Ik vond deel 4 zo tegenvallen dat ik 5 en laat staan deze 6e niet durf te spelen. Maar misschien maken ze om de drie delen wel een hele goede, dus misschien wordt dit deeltje 6 weer super. Wel interessant dat het een keer wat stedelijker wordt. Maakt het misschien weer wat origineler.