Eerste gameplay en nieuwe personages voor Mortal Kombat 11 onthuld

Eerste gameplay en nieuwe personages voor Mortal Kombat 11 onthuld

Tijdens een livestream gisteravond is de eerste gameplay van Mortal Kombat 11 getoond. Daarnaast zijn diverse personages onthuld.

Een van de nieuwe personages is Geras, die de tijd kan beïnvloeden. Andere speelbare personages zijn Scorpion, Baraka, Sonya Blade (gespeeld door actrice en worstelaar Ronda Rousey), Sub-Zero, Raiden, Jax, Kung Lao, Shinnok, Kronika, Liu Kang en Shao Kahn. Laatstgenoemde is bestemd voor mensen die de game reserveren.

De personages kunnen ook op allerlei manieren door spelers worden aangepast. Zo zijn er diverse skins voor het uiterlijk, intro- en winst-vieringen, maar ook speciale moves en brutalities die via gameplay kunnen worden ontgrendeld en aan personages worden gekoppeld.

Mortal Kombat 11 komt op 23 april uit op pc, PlayStation 4, Xbox One en Switch. PS4- en Xbox One-gamers die de game reserveren krijgen automatisch toegang tot een bèta op 28 maart. Hieronder zijn diverse trailers van de game te zien.

Watch on YouTube
Watch on YouTube
Watch on YouTube
Watch on YouTube
Watch on YouTube

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!

Jung Lau.. .. .. . KUNG LAO. geen dank! goeie morgen!

0
test

@casualkiller Shinook moet ook Shinnok zijn. Zet anders iemand op dit artikel die ook verstand heeft van Mortal Kombat en niet iemand die op z'n gehoor namen gaat intypen.

0

@darkmanwls Had je ook wel op een iets nettere manier kunnen zeggen. En dat in verdediging van een franchise die Konsistent de K gebruikt i.p.v. C P.s. Konsistent was met opzet.

0
test

Verschillende skins, verschillende winst en intro vieringen........stinkt naar microtransacties. Hoop dat ik het mis heb

0
test

@Aces-82 Ga daar maar vanuit inderdaad. In Mortal Kombat X kon je zelfs middels microtransacties fatalities/brutalities/whatever kopen, zodat je ze tijdelijk met één druk op de knop kon uitvoeren, in plaats van gewoon de juiste knoppencombinatie zien te vinden. Waarom spelers immers zelf door trial en error en door eigen speurwerk de vele combinaties laten vinden en zo het spel daadwerkelijk te spelen zoals het bedoeld is, als je er ook plat geld mee kan verdienen?

0

Aanbevolen voor jou