Nieuws
Xbox Series X

Eerste foto's Xbox Series X duiken op bij Duitse beurs

Afmetingen nog niet bekend

Geschreven door Jacco Peek op
De eerste foto's van de Xbox Series X zijn verschenen. De console werd tentoongesteld op de Duitse beurs Xperion in Keulen.

De Series X werd achter glas tentoongesteld door de winkel Saturn. Op onderstaande afbeeldingen is de console van dichtbij te zien, inclusief een groene cirkel aan de bovenzijde. Ook is te zien dat de Series X beschikt over een HDMI-uit-poort, twee usb-aansluitingen, een aansluiting voor externe SSD's en een LAN-aansluiting heeft.

De Xbox Series X verschijnt in november. Een prijs, afmetingen en exacte releasedatum zijn nog niet bekend.

Dit artikel delen:

Lees meer

Microsoft toont interface Xbox Series X Warner Bros. Montreal hint naar Batgirl in aankomende game
17

Reacties op: Eerste foto's Xbox Series X duiken op bij Duitse beurs

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 19 augustus 2020 16:03
    Oelalaaa.. sexy beast!! <3

    edit; volgens mij is het geen lamp trouwens. Dan zou ie aan de achterkant zitten. De core van de fan is wel groen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ali3n8tor

    • 19 augustus 2020 17:46
    absoluut niet on der de indruk van de buitenkant.. net zo'n asbak die hier in het park staan. Maar gelukkig is de binnenkant beter ontworpen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 19 augustus 2020 18:10
    @ali3n8tor lol nu je het zegt XD.
    Ik maak me er nooit druk om hoe een console eruit ziet. Als dat ding 1 bij 1 meter is helemaal paars met gele stippen.als dat ding 8k 200 fps kan draaien zet hem maar neer XD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 19 augustus 2020 18:18
    Ieder z'n smaak. Ik vind het juist een heel strak ontwerp wat mooi past bij alle andere zwarte electronica die rondom mijn tv staat/hangt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Heccer_NL

    • 19 augustus 2020 19:08
    Vind hem mooi. Maar zag liever 5 games X only this winter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 19 augustus 2020 19:20
    @Heccer_NL daar hebben ze allebei last van ps heeft ook geen donder, ja of je moet blij worden van een DLC game. Maar Xbox is op dit moment echt de grote verliezer……nu al.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Heccer_NL

    • 20 augustus 2020 19:19
    @Aces-82 ja idd we weten nog niet alles maar het is nog afwachten. En idd ik word ook nog niet blij van de ps5. Dus dan maar voor de 3080Ti september. En zou wel later een ps5 komen of ze hebben nog een title die we niet kennen. Dat het de koop
    rechtvaardig. Maar ben fan van games niet merk maar zo jammer van m.s. En die 12 in een dozijn games op je gamepas word ik ook niet blij van. En de top titles speel ik op pc. En de exclusieve je raad het. Jammer van X en Sonny gooit idd ook nog geen hoge ogen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 19 augustus 2020 19:30
    Het is zeker geen lelijk apparaat, enige probleem als ik m zou kopen zou voor mij zijn dat ie verticaal is. Dan moet ik een heel nieuw tv meubel kopen. Kan m nu nergens kwijt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 19 augustus 2020 19:35
    @darkmanwls je kan hem ook horizontaal neerleggen. Net als de ps5.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 20 augustus 2020 01:39
    @wazp Oh? Ik meende juist dat ie rechtop moest staan ivm warmte afvoer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 20 augustus 2020 09:54
    @darkmanwls https://www.theverge.com/tldr/2019/12/12/21019925/xbox-series-x-microsoft-horizontal-orientation-tv-space-vertical-design

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 20 augustus 2020 11:39
    @fonsrutte Ik geloofde @wasp wel, ik had t alleen nog niet gehoord.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • EdwinVP

    • 19 augustus 2020 20:03
    Tjah…hoekig, wat kan ik er anders van zeggen… Getuige niet van innovatie en inspiratie dit ontwerp maar zoals menig al eerder zei…als die coole/mooie games op t scherm kan toveren dan prima… We gaan t zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 19 augustus 2020 22:22
    Hij kan inderdaad liggen als dat rubber pootjes zijn wat er wel op lijkt.

    Het design ben ik nog niet over uit, moet hem zelf zien

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RoepieRoepie84

    • 20 augustus 2020 08:09
    Lijkt op een subwoofer

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 20 augustus 2020 08:41
    Dit laat toch niks nieuws zien? De aansluiting zijn allang bekend. Daarbij is dit een pre-production dummy, niet de final version.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 20 augustus 2020 08:50
    Lol, typische Gamer ‘journalistiek’. De afmetingen zijn al maanden bekend.

    Dimensions - 15.1cm x 15.1cm x 30.1cm
    Total Volume - 6.86 litres
    Weight - 4.45kg / 9.8lbs

    Bron: https://www.eurogamer.net/articles/xbox-series-x-console-design-size-dimensions-ports-6400