Nieuws

Eerste foto’s Tomb Raider-film tonen nieuwe Lara Croft

De nieuwe Lara Croft in actie

Geschreven door Michel Musters op
Een reboot van de Tomb Raider-films is in de maak en nu zijn de eerste foto’s van de nieuwe Lara Croft online gekomen.

Op de foto’s is te zien hoe Alicia Vikander, bekend van o.a. Ex Machina, in de rol kruipt van één van de bekendste gamepersonages ooit. Eerder werd al bekendgemaakt dat Dominic West (uit The Wire) de vader van Lara speelt. Walton Goggings (Sons of Anarchy) speelt de slechterik.

De nog naamloze reboot van Tomb Raider moet in maart 2018 in de bioscopen draaien. Regisseur Roar Uthaug is te spreken over hoe de gamereeks een reboot heeft gekregen en wil hetzelfde doen voor de filmreeks.

Tomb Raider
Tomb Raider
Tomb Raider
Tomb Raider

Dit artikel delen:

Lees meer

Fire Emblem Heroes krijgt constante stroom aan content Fifa voor de Switch wordt custom versie van Fifa 18
26

Reacties op: Eerste foto’s Tomb Raider-film tonen nieuwe Lara Croft

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • bigds9fan

    • 7 februari 2017 09:55
    Waarom geen Engelse vrouw zoals Jenna Coleman?

    Lara is een Brits icoon. Erken dat nu eens.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Battlestar28

    • 7 februari 2017 19:15
    @bigds9fan
    Lekker belangrijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 7 februari 2017 10:14
    Sinds januari heeft mijn vertrouwen in goeie game verfilmingen weer een boost gekregen dus ik heb best wel zin in deze film. Alleen vind ik Alicia Vikander een beetje een miscast.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 7 februari 2017 10:34
    @coola
    Dat kun je nog niet zeggen zonder haar in actie te hebben gezien. Iedereen was ook sceptisch over heath ledger als the joker en kijk eens hoe dat uitpakte.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 7 februari 2017 10:52
    Dan moet men ook niet gaan lopen roepen dat Scarlett Johansson een miscast is in ghost in the shell. Want imho is een andere nationaliteit voor de rol kiezen net zo erg als Whitewashing

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Phobia

    • 7 februari 2017 12:00
    @coola Lol, nee.

    Aziatisch->blank of blank-> blank met een ander accent. daar zit toch best wel wat verschil.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 7 februari 2017 12:50
    @Phobia

    Lara croft met een slecht Engels accent. (Want Vikander's Engels accent is zwaar bagger) is net zo kwalijk als Whitewashing imho

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 7 februari 2017 16:48
    @coola Misschien acteert ze in deze film helemaal niet met een Engels accent…
    Deed Angelina Jolie dat eigenlijk in de Tomb Raider films?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 7 februari 2017 17:13
    @haastnooit

    Jolie deed het met een Engels accent.

    En daarbij lara hoort met een Engels accent te praten. Als men wil dit karakters in ghost in the shell Aziatische zijn dan moeten ze ook consequent blijven en ook boos zijn over het feit dat lara croft geen Engels accent zou gaan hebben

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 7 februari 2017 15:20
    @obi-twan kenobi Persoonlijk vond ik dat een belabberde Joker.

    Niet dat ik over Balen echt te spreken was.

    Kevin Conroy is nog steeds mijn favoriete Batman.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 8 februari 2017 12:59
    @bigds9fan
    Ik had het over de gewone films. Kevin conroy en Mark hamill zijn inderdaad geniaal in de animatiefilms en games. Mijn favoriete batman uit de gewone films is Michael keaton.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 7 februari 2017 15:22
    @obi-twan kenobi Persoonlijk vond ik dat een belabberde Joker.

    Niet dat ik over Bale echt te spreken was.

    Kevin Conroy is nog steeds mijn favoriete Batman. En Mark Hamill is de beste Joker.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 7 februari 2017 10:45
    @coola Ik niet, juist omdat Alicia Vikander er wat meer doorsnee uit ziet maakt haar juist geschikt. Ach en als het net zo leuk is als de vorige 2 TR films dan vind ik het al goed zat, vond die namelijk ook erg vermakend.
    Vind de meeste game-verfilmingen juist wel vermakend (op een enkele lowbudget varianten na), ik ben namelijk van mening dat de gemiddelde game sowieso toch een bagger verhaal heeft dat vaak moeilijk te verfilmen is, sowieso om iedereen tevreden te stellen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Waltaro91

    • 7 februari 2017 11:18
    @coola Sinds januari? Je bedoelt toch niet die walgelijke Assassin's Creed verfilming he….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 7 februari 2017 11:25
    @Waltaro91

    Walgelijk? Het is een van de beste gameverfilmingen net zoals Prince of persia

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 7 februari 2017 16:50
    @coola Prince of Persia laatst nog gezien, maar ik vond er eerlijk gezegd geen bal aan. Ik had er echt veel meer van verwacht, zeker met acteurs als Gylenhaal en Ben Kingsley. Maar nee viel me zwaar tegen.
    Wat dat betreft vond ik Warcraft nog beter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 7 februari 2017 16:50
    @coola Prince of Persia laatst nog gezien, maar ik vond er eerlijk gezegd geen bal aan. Ik had er echt veel meer van verwacht, zeker met acteurs als Gylenhaal en Ben Kingsley. Maar nee viel me zwaar tegen.
    Wat dat betreft vond ik Warcraft nog beter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • AGxKiiNG

    • 7 februari 2017 15:02
    @coola Zet die AC oogkleppen toch eens af man. Die AC Film was gewoon niet best. Al moet ik je wel gelijk geven dat het een van de betere is netzoals PoP die overigens ook bagger was maar aangezien de rest van de game verfilming helemaal niet aan te zien zijn *Alone in the dark anyone?* steken deze 2 er bovenuit…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 7 februari 2017 16:01
    @AGxKiiNG.

    Prince of persia is geen bagger. Dat de film geen hoog cijfer krijgt en door de meerderheid als slecht word gezien betekent niet dat het bagger is. Ik vind films zoals Prince of persia juist verre van bagger.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 8 februari 2017 06:48
    @coola
    Denk dat het meer over jou kennis van wat een goede film moet zijn.
    Maar in prince of persia is een ok actie film en meer dan dat is het ook niet.
    Maar zoals AGxkiing zegt zijn deze twee plus WOW gewoon de beste game films maar dat maakt ze niet top films.