Eerste details FIFA 12 bekend | Gamer.nl

Eerste details FIFA 12 bekend | Gamer.nl

Voor de Total War-purist is het ketterij van de hoogste orde: geen historische setting, maar een volledig fictieve wereld waarin orks, vampiers en dwergen elkaar brullend de hersenpan inslaan. Dat is misschien jammer voor de geschiedenisliefhebber, maar Total War: Warhammer belooft meer spektakel dan ooit tevoren.

EA introduceert in FIFA 12 zogenoemde 'Impact Zones'. Deze zones moeten voor realistischer contact tu en de spelers zorgen tijdens een fysiek duel en ook voor logischere ble ures. Wanneer Pepe dan vol uithaalt op Dani Alves' scheenbeen, heb je kans dat ook daadwerkelijk dat been breekt. De kunstmatige intelligentie zou ook weten waar een speler last van heeft en kan dat misbruiken in een allesbepalende slotfase.

Ook introduceert EA Vision AI, een soort verlengstuk van Personality Plus dat in FIFA 11 is geintroduceerd. Met Vision AI realiseren computergestuurde voetballers zich met wie zij op het veld staan en kunnen daarop inspelen. Zo zal een spelverdeler eerder een goede steekpa geven als hij met snelle jongens als Me i, Ronaldo of Robben speelt en zal een speler als Crouch eerder voorzien worden van hoge ballen dan balletjes over de grond.

Verder meldt het Franse PlayStation Magazin dat de camera duidelijk dichter bij de grond staat, er drie nieuwe stadions beschikbaar zijn en dat het menu volledig is vernieuwd.



Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou