Nieuws
The Game Awards

Eén The Game Awards-onthulling laat al 2,5 jaar op zich wachten

Organisator voelt zich vereerd dat hij de game mag tonen

Geschreven door Michel Musters op
De onthulling van een game tijdens The Game Awards laat al tweeënhalf jaar op zich wachten.

Dat laat presentator en organisator Geoff Keighley weten op social media. "Ik zag net de laatste versie van een wereldpremière voor The Game Awards waar we al tweeënhalf jaar aan werken met de ontwikkelaar. Ik ben vereerd dat we dit met de wereld mogen gaan delen." Om wat voor game het gaat is logischerwijs nog niet duidelijk. 

The Game Awards worden in de nacht van 9 op 10 december gehouden en live uitgezonden via internet. Naast dat er awards worden uitgedeeld aan games die dit jaar zijn verschenen, moeten er diverse nieuwe games worden onthuld, alsmede nieuwe trailer worden getoond van aankomende releases.

Dit artikel delen:

Lees meer

Sapphire verkoopt stiekem RDNA2-gpu's als mining-kaarten Servers van Vita-games Soul Sacrifice en Freedom Wars gaan offline
9

Reacties op: Eén The Game Awards-onthulling laat al 2,5 jaar op zich wachten

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • RoyVG

    • 29 november 2021 12:10
    Ik las dat veel mensen de hoop hebben op Breath of the Wild sequel, ik zelf ook wel een beetje. Die game is 2.5 jaar geleden aangekondigd, maar we kregen er ook afgelopen E3 nog wat van te zien, dus een echte World Premiere is het niet… We zien het wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mr.Happy

    • 29 november 2021 12:37
    Wat? Geen Kojima-speculaties? Zijn jullie ziek? :-p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 29 november 2021 12:54
    @Mr.Happy
    Silent Hill confirmed!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tokumei

    • 29 november 2021 13:15
    Ik hoop dat het om de nieuwe game van Fumito Ueda gaat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jorn6810

    • 29 november 2021 13:51
    Ik hoop heel erg op Hollow Knight Silksong. Deze is in 2019 aangekondigd en sindsdien vrij lange radiostilte. Ondanks dat het een indiegame is, heeft deze een vrij grote en zeer fanatieke fanbase. We shall see!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 29 november 2021 13:52
    @Jorn6810 Denk dat het eerder om een titel waar nog niks over bekend is, dus hollow knight zal het wel niet zijn, zegt niet dat de game niet voorbij komt op game awards.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jorn6810

    • 29 november 2021 14:12
    @hulstpower zou goed kunnen inderdaad. Hoe dan ook ben benieuwd wat we allemaal te zien gaan krijgen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 29 november 2021 14:21
    @Jorn6810 Dacht dat ze tijdje terug bekend hadden gemaakt hoeveel nieuwe games er kwamen dus echt nieuw nieuw en hoeveel games die al bekend waren maar we nieuwe dingen van zagen. Dacht iets van 10 nieuwe games en 40 games met nieuwe info ofzo. Maar hou me er niet aanvast neit helemaal zeker meer.
    Ik hoop op eindelijke iets van fable en hellblade te zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lord Ganon

    • 29 november 2021 14:03
    Fable