Een technisch kijkje in de engine van Kreed | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Voor mensen die graag hun pc games tot het maximum tweaken, voor mensen voor wie overclocken geen geheimen meer biedt, voor mensen die de mooiste details uit hun games will krijgen heeft PCGameWorld een artikel geplaatst over de nieuwe X-Tend engine. Deze engine zal gebruikt worden in Burut-CE en Ru obit-M's nieuwste shooter genaamd Kreed (niet te vewarren met de shooter Breed) en is tot zeer veel in staat.

Om te beginnen is de Kreed-engine in staat alle basis grafische kunstjes te kunnen weergeven. Truukjes zoals bumpmapping kan de engine zonder problemen aan. Ook de Artificial Intelligence zit in de X-Tend engine verwerkt. Daarnaast zal de engine met volledige Direct3D ondersteuning verscheept worden. X-Tend kan echter nog veel en veel meer.-Works with any Direct3D 8-compliant card with GPU. Gains the best performance with 6th-generation GPUs (GeForce3 and so on).

-Screen resolutions up to 1600x1200x32bpp

-Texture resolution up to 1024x1024 pixels

-Two or three rendering pa es (depending on the card capabilities), up to four texture stages in a pa .

-Projective textures

-Smooth models due to per-pixel lighting Voor de techneuten onder ons is het hele artikel, met zeer veel informatie, hier te lezen.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou