“Het pure enthousiasme van Noord-Amerikaanse en Europese spelers die zijn begonnen aan Blade and Soul sinds de lancering, is gigantisch”, zegt John Burns, senior vice president van Publishing onder NCSoft West.
Blade and Soul is een Koreaanse mmorpg en kwam in 2012 uit. Het duurde vier jaar om het spel gereed te maken voor Noord-Amerika en Europa. Het spel is sinds 19 januari in het westen te spelen.
Reacties op: Blade and Soul heeft een miljoen spelers binnen week na release
loki82
Zou het wel willen proberen maar tot nu toe is PS4 support nog een oud gerucht.
Pablini
Het enigste waar ik me tot nu toe aan erger is dat als je aan het vechten bent, je niet zo heel snel kunt lopen of wegrennen mocht dat nodig zijn.
Bassie-Boy
LordRutgers
Quests zijn saai en constant hetzelfde, de storyline vind ik totaal oninteressant geworden en druk deze dan ook snel weg doordat de quests toch elke keer hetzelfde zijn.
Combat system is wel grappig maar het voelt niet altijd even vloeiend aan, het langzaam lopen en bewegen als je in 'combat' bent is vrij irritant. Ook de uitleg over je skills en hoe je het beste combo's kunt doen vind ik niet echt goed uitgelegd.
Het reizen is ook een doorn in het oog, ik weet niet of er op hogere levels mounts of dergelijke komen maar je stamina balk is in 10 seconden leeg en het duurt veelste lang om tussen gebieden heen en weer te bewegen.. tenzij je ingame currency betaald, dan kan je 'fast-travel' gebruiken om naar al ontdekte gebieden te gaan, echter vond ik het veelste duur. Op level 10 had ik 78 coins, en fast travel koste 3 coins…
Zag er veel belovend uit, maar sla het toch over!
incarnatus
Toevallig is er op dit moment een server update gaande die spelers tot lvl 10 het onmogelijk maakt om te chatten in global chat.
Dit word al een hele verbetering gelukkig
Minder bots = minder drukke servers = lagere wachttijden
Waltaro91
darkmanwls
Solowo
Dennispls