Nieuws
Fifa 20

eDivisie gestaakt vanwege coronavirus

EA legt alle toernooien stil

Geschreven door Jacco Peek op
EA legt alle e-sporttoernooien stil vanwege COVID-19. Onder andere de eDivisie is gestaakt.

Behalve alle door EA georganiseerde toernooien moeten ook alle wedstrijden van alle derde partijen als de eDivisie, de Nederlandse Fifa 20-competitie, worden gestaakt. Alle Madden NFL-toernooien en de Apex Legends Global Series gaan niet door. Toernooien die volledig op afstand kunnen worden georganiseerd gaan wel door.

De maatregelen gaan per direct in voor een onbepaalde tijd. Electronic Arts zegt de situatie nauwlettend in de gaten te houden.

Eerder nam de uitgever maatregelen om de gezondheid van personeel te garanderen door kantoren in Singapore, Shanghai, Seoul en Milan te sluiten. Nu de situatie in Singapore en Shanghai stabiliseert gaan de kantoren in die steden weer open.

Dit artikel delen:

Lees meer

De Gamer.nl Podcast met DOOM verschijnt dinsdag om 15:00
Media Molecule staat commercieel gebruik Dreams-creaties toe
10

Reacties op: eDivisie gestaakt vanwege coronavirus

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    niqomipa

    • 15 maart 2020 11:06
    Misschien kunnen ze de competitie bepalen via een potje steen-papier-schaar via Skype?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • ViperVenom

    • 16 maart 2020 09:57
    @niqomipa 😂😂😂😂😂

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 16 maart 2020 10:55
    @niqomipa Hehe goeie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 15 maart 2020 15:37
    COVID-19 is de ziekte (Coronavirus disease-19) niet het virus( SARS-CoV-2 of voorheen 2019-nCov).

    Ik weet niet of het zo belangrijk is maar het is wel een verschil aangezien de titel zegt vanwege het virus en de tekst dus vanwege de ziekte. HAhah


    Overigens wel vervelend voor alle betrokkenen in alles wat afgezegd word. Evenementen, dit soort dingen. Maar ook werk, restaurant, horeca etc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    oropher

    • 15 maart 2020 16:58
    Moet het niet onbepaalde tijd zijn? onbeperkte tijd lijkt me vrij belachelijk!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Agent 4125

    • 15 maart 2020 18:06
    'Onbeperkte' tijd. Jongens, als jullie willen dat games en de media die er over schrijven serieus worden genomen, dan moeten jullie echt een eindredacteur in dienst nemen.

    Wat is trouwens de 'eDisvisie' (inleiding)? De eredivisie voor mensen die anderen 'dissen'?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    JaccoPeek

    • 15 maart 2020 21:05
    @Agent 4125 Dat was een tikfoutje op de zondagochtend ;)

    de eDivisie is de Fifa 20-competitie in Nederland, een soort van digitale Eredevisie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Agent 4125

    • 15 maart 2020 21:19
    @JaccoPeek Onbeperkt in plaats van onbepaald is geen tikfout, maar in dit verband gewoon fout Nederlands. Ik weet wat de eDivisie is. Maar in de INLEIDING staat eDiSvisie, ipv eDivisie. En die tikfout (dat is er wel ÊÊn) staat er nog steeds.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    JaccoPeek

    • 15 maart 2020 22:28
    @Agent 4125 Klopt. Hopelijk begrijp je dat ik het verkeerde woord gebruikte in een vlaag van verstandsverbijstering, en niet met opzet.

    En excuses als mijn daadwerkelijke tikfout je heeft verward, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

    Thanks voor het opmerken!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Agent 4125

    • 16 maart 2020 17:22
    @JaccoPeek Graag gedaan. Misschien de rest van de artikelen ook wat beter doorlezen voor plaatsing.