De EA superhelden komen dus niet uit de bestaande EA games, omdat die meestal niet echt karakter-gericht zijn. De nieuw bedachte karakters kunnen zich, als we EA mogen geloven, echter meten met de originaliteit en veelzijdigheid van de gerenomeerde Marvel helden. De inspiratie van de superhelden komt uit diverse andere comics en het achtergrondverhaal achter de helden is door de mensen van Marvel bedacht.
Marvel Nemesis wordt een 3D vechtspel waarin interactie met het decor een grote rol speelt, in de stijl van Super Smash Bros. en War of the Monsters. Elke superheld kan met zijn eigen krachten, met decor op een andere manier manipuleren. Ook de manier van vechten is niet geheel volgens klassieke beat 'm up stijl, maar zou iets toegankelijker moeten zijn maar tegelijkertijd dezelfde diepgang moeten hebben. Meer over het spel, dat deze herfst voor PS2, Xbox en GameCube zal verschijnen, lees je hier.
Reacties op: EA tegen Marvel in vechtgame Marvel Nemesis
punisher007
aapman
maar of ze zomaar "game-characters" kunnen maken, personages als mario of link zet je niet zomaar effe neer. en hoe raar het ook klinkt, je voelt je toch een stuk meer verbonden met een personage als mario dan een of andere poppetje dat je in een vecht spel ziet.
HellFire