Nieuws
Battlefield 1

EA: 'Nieuwe Battlefield wordt visueel adembenemend'

Verschijnt in fiscaal jaar 2019

Geschreven door Michel Musters op
Electronic Arts liet een paar details vallen over de aankomende nieuwe Battlefield-game tijdens een gesprek met investeerders over zijn kwartaalcijfers.
Chief financial officer Blake Jorgensen bevestigde dat de nieuwe Battlefield in het fiscale jaar 2019 moet uitkomen, dat loopt van 1 april 2018 tot en met 31 maart 2019. Chief executive officer Andrew Wilson noemde de nieuwe Battlefield daarnaast "visueel adembenemend" en "enorm meeslepend".


Er is verder nog helemaal niets bekend over de nieuwe Battlefield. De meest recente game in de franchise is Battlefield 1, dat vorig jaar uitkwam en zich richt op de Eerste Wereldoorlog.

Dit artikel delen:

Lees meer

Bloodborne krijgt comic book van Titan Live om 20:00: Assassin's Creed: Origins
13

Reacties op: EA: 'Nieuwe Battlefield wordt visueel adembenemend'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • darkmanwls

    • 1 november 2017 08:29
    Ik heb liever dat ze zich focussen op "fantastische gameplay"

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Joooooop

    • 1 november 2017 23:45
    @darkmanwls ja echt he, wanneer begrijpen bedrijven dit nu eens. Visueel is allang prima

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Blackdevil NL

    • 1 november 2017 08:37
    Visueel zal het wel mooi worden.
    Nu nog inhoudelijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 1 november 2017 08:51
    En hopen dat ze niet weer met een sweetspot voor snipers aankomen zetten.
    Is gewoon een soort cheat in mijn ogen.

    Waar is mijn sweetspot als een medic? Waar is mijn one shot kill als een medic Dice?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ragpost

    • 1 november 2017 08:52
    @spreadthehate +1

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 1 november 2017 10:18
    Dit geven ze volgens mij bij elk battlefield game aan dat het geweldig wordt. Uiteindelijk is de uitwerking middelmatig

    Ik neem deze personen totaal niet serieus en zie voor mezelf wel of het wat is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 1 november 2017 10:29
    Ben benieuwd naar de setting. Ik vind BF 1 tof, maar heb er tot nu toe beduidend minder uren mee gemaakt dan BF3/4 of de Bad Company's. Mis het moderne wapentuig en de Apache's een beetje denk ik..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Cornish

    • 1 november 2017 10:59
    Laat ze maar weer eens iets origineels maken… in plaats van weer zo'n soldaatjes spel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 1 november 2017 11:40
    BF1 is al adembenemend mooi, het is ook een adembenemend slechte saaie Battlefield titel.

    Geef ons een spel met betere gameplay mechanieken, physics etc, de graphics kunnen me echt gestolen worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • AllSeeingFish

    • 1 november 2017 13:14
    Doe mij maar een moderne Battlefield game, Bad Company 2 blijft voor mij de beste Battlefield ooit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowKiller

    • 1 november 2017 19:10
    Shadowkiller: 'Nieuwe battlefield krijgt lootboxen.'

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 1 november 2017 21:26
    Updated Battlefield Heroes ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LordLuc

    • 1 november 2017 23:36
    Hopelijk krijgen de lootboxes een grafische update. Dat is hard nodig.